۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۵۶۵۰۶
25 و 26 بهمن؛

برگزاری همایش مجریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان‌های خراسان

خبرگزاری رسا ـ همایش دو روزه آموزشی توجیهی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان های خراسان با حضور مدیر کل انتخابات کشور در مشهد آغاز شد.
انتخابات رياست جمهوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسنعلی نوری، مدیرکل انتخابات وزارت کشور، امروز  25 بهمن در همایش آموزشی توجیهی مدیران اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی در سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی گفت: کارنامه ملت  ایران سرشار از افتخارآفرینیهای زیادی است که حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن یکی از آنها است واز فردای 22 بهمن 57 دشمنی دشمنان آغاز شد و آنها در انجام دشمنی خود لحظهای شک نکردند.

وی با اشاره به شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مرکز اسلام اهل مبارزه است و سرداران گمنام  که با بذل جان خود نهال جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و بعد از آن کسانی که رهرو آنها شدند، همگی رهرو مکتب اسلام ناب محمدی هستند که امام خمینی(ره) فرمودند.

 نوری با بیان این که امروزبا آمادگی هرچه بیشتر وارد ماموریت انتخابات شدهایم و شعار ما قانون مداری و امانتداری، عدالت مداری و مشارکت گسترده است، گفت: اوج دموکراسی و آزادی بیان را در انتخابات آینده نشان خواهیم داد و با رهنمودهای ولایت فقیه و ریلگذاری دولت و تلاش همه جانبه مسؤولان حرکت رو به جلو را شروع میکنیم.

وی با اشاره به این که دشمن از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی سعی در به زانو درآوردن نظام اسلامی داشته، افزود: این خصومت در طول دوران پس از انقلاب نیز ادامه یافت، اما تربیت یافتگان مکتب اسلام و انقلاب به رهبری امام راحل(ره) و در ادامه زعامت مقام معظم رهبری، تمامی توطئه های آن ها را خنثی نموده اند.

محمد حسین فروزان مهر، استاندار خراسان رضوی نیز گفت: مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله22 بهمن یکبار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات رسانده و نشان دادند که برای تحقق آرمان های متعالی امام و انقلاب، همدل و منسجم تا پای جان خواهند ایستاد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در جهت مشارکت گسترده مردم در انتخابات به عنوان مهم ترین رسالت دست اندرکاران این حوزه گفت: باید با ایجاد فضایی آرام و به دور از هر گونه تنش، از آرای مردم صیانت شود.

 علی اصغر رشید، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز با بیان این مطلب که بزرگترین برنده انتخابات پیش رو، مردم هستند، گفت: باید از هر گونه بداخلاقی، تحریک عواطف و احساسات مردم، ایجاد شبهه، ترجیح منافع شخصی و گروهی بر منافع ملی و دادن وعده های غیر عملیاتی به مردم، اجتناب شود.

وی با اشاره به تحرکات دشمن در خصوص عدم سلامت انتخابات و تداوم سیاه نمایی در اقتصاد و مدیریت کشور، گفت: بصیرت و آگاهی مردم، باعث خواهد شد تا این توطئه نیز همچون گذشته خنثی گردد.

گفتنی ست این همایش آموزشی که با حضور معاونان سیاسی، امنیتی، مدیران کل سیاسی و انتخابات و مدیران فناوری اطلاعات استانداری های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و همچنین فرمانداران و بخشداران استان‌های خراسان در استانداری خراسان رضوی برگزار می شود، به مدت دو روز ادامه خواهد یافت./934/پ203/س

ارسال نظرات