۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۵۶۴۰۷

نماینده پارلمان عراق اخراج فوری منافقان را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق بر لزوم اخراج فوری اعضای گروهک تروریستی منافقان از خاک این کشور تاکید کرد.
حجت الاسلام فرات الشرع نماينده پارلمان عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید فرات الشرع از رهبران مجلس اعلای اسلامی و نماینده پارلمان عراق در گفت‎وگو با خبرنگاران بر لزوم اخراج فوری منافقان از خاک این کشور تاکید کرد.

 

وی از ادامه حضور منافقان در عراق ابراز تاسف کرد و گفت: گروه تروریستی خلق(منافقان) از اوضاع عراق پس از سرنگونی صدام سوء استفاده کرده تا همچنان در این کشور باقی بماند.

 

حجت الاسلام الشرع با اشاره به حمله موشکی هفته گذشته به پایگاه منافقان در بغداد، افزود: ما نمی دانیم که چه کسانی به پایگاه لیبرتی در بغداد حمله کردند، اما تلاش می کنیم تا همه چیز به صورت قانونی پیش رود.

 

نماینده پارلمان عراق بر لزوم ایستادگی یکپارچه در برابر اعضای این گروهک تروریستی تاکید کرد و اظهار داشت: همه سازمان‎های بین الملل و دولت عراق باید به صورت یکپارچه در برابر این گروهک ایستادگی و اعضای آن را از عراق اخراج کنند.

 

وی ادامه داد: منافقان به ملت عراق توهین کرده‎اند و دولت عراق باید زمینه‎های اخراج فوری این گروهک را فراهم سازد.

 

گفتنی است کمپ موقت اسکان منافقان در لیبرتی واقع در بغداد، صبح روز شنبه هفته گذشته هدف 20 موشک قرار گرفت کە طی آن تعدادی از عناصر این گروهک تروریستی و همچنین تعدادی از نیروهای پلیس عراق کشته و یا زخمی شدند.

 

سازمان منافقان از مدت‌ها پیش با حمایت‌های همە جانبە آمریکا، تلاش‌‌های خود برای بازگشت بە کمپ اشرف را آغاز کردند. هم اکنون این سازمان می‌خواهد با ناامن نشان دادن کمپ موقت لیبرتی، مسئلە بازگشت بە اردوگاە اشرف را بیش از پیش مطرح کند./980/ب902/د

ارسال نظرات