۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۵۶۲۴۲
آیت‌الله ایمانی:

دامن زدن به اختلاف موجب عذاب اخروی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر حفظ وحدت میان مسؤولان و اطاعت بی چون چرای ایشان از رهبری، گفت: تخلف از امر پیشوای مسلمانان موجب گرفتاری در دنیا و عذاب اخروی می شود.
آيت الله ايماني

آیت‌الله اسد‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات متعدد رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت میان سران قوا، اظهار داشت: قرآن به ما آموخته هرکس از امر پیشوای مسلمانان تخلف کند در دنیا گرفتار شده و در آخرت نیز دچار عذاب دردناک خواهد شد.


وی با اشاره به توطئه های همه جانبه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت: دشمنان از هر موقعیتی سوء استفاده کرده و سعی دارند جامعه را ملتهب کنند، بنابر این باید هر فرد نسبت به شرایط زمانی و جایگاهی که در آن قرار دارد آگاهی لازم را داشته باشد.


امام جمعه شیراز افزود: عقل و خرد می گوید با ارزیایی زمان و مکان ایراد سخن، بررسی کنیم که دوستان از حرف ما سود می برند یا دشمنان؛ سخن گفتن از حق غیر زمان خودش بد است تا چه رسد مطرح کردن مسأله ای که حق بودنش مورد سؤال است.


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به احتمال وقوع فتنه دیگر از سوی دشمنان داخلی و خارجی، ابراز داشت: حرف ها و اقدامات دشمنان حاکی از آن است که سعی دارند شرایط و زمینه را برای ایجاد فتنه ای دیگر در آینده مهیا کنند.


آیت الله ایمانی با تأکید بر لزوم اطاعت همگان از رهبر معظم انقلاب، گفت: مسؤولان نیز باید همانند مردم اطاعت بی کم و کاست و بدون چون و چرا از ولی امر مسلمین داشته باشند.


وی با اشاره به اختلاف سران دو قوه در قضیه استیضاح وزیر کار، اضافه کرد: این حرکت ناپسندی بود که جز ضرر و زیان برای نظام چیزی در بر نداشت؛ هر دو طرف مقصر هستند اما طبیعی است که آغازگر ماجرا تقصیر بیشتری داشته و همچنین مسؤولیت بیشتری نیز در قبال این حرکت دارد./928/ت302/ج

ارسال نظرات