۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۵۶۱۵۵

حضور با شکوه مردم خراسان جنوبی پاسخی دشمن شکن به لبیک رهبری

خبرگزاری رسا _ معاون اول قوه قضائیه، رعایت اخلاق انتخاباتی و عدم سازش با دشمنان انقلاب را پاسخ نامزدهای انتخابات آینده ریاست جمهوری به حماسه حضور ملت عنوان کرد.
حضور با شکوه مردم خراسان جنوبی پاسخی دشمن شکن به لبیک رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مردم خراسان جنوبی از همان ساعت های آغازین صبح امروز با حضور پرشور خود در میدان امام خمینی بیرجند لبیک رهبری را پاسخ دادند.

 

بنابر این گزارش، حضور جمعیت در مسیر راهپیمایی به حدی زیاد بود که مسافت 5 کیلومتری میدان امام خمینی تا میدان قدس به 20 کیلومتر افزایش یافت و مردم در مسیر راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و پلاکاردهای «من انقلابی هستم»، تا میدان قدس راهپیمایی کردند و تحصن جمعیت در میدان قدس بیرجند به حدی زیاد بود که دنباله جمعیت تا میدان ابوذر ادامه داشت.

 

حجت الاسلام رییسی، معاون اول قوه قضائیه در این مراسم با بیان این که نعمت ولایت فقیه سرفصل جدایی ملت ایران از سایر ملت ها است، گفت: عدالت اجتماعی مهم ترین اصل ولایت فقیه است و تاکنون امام خامنه ا ی با همین اصل انقلاب اسلامی و عرفان و زندگی مبتنی بر سبک اسلامی را در جهان گسترش داده اند.

 

وی افزود: اصل عدالت اجتماعی موجب پیروزی های متعدد انقلاب در صحنه های جهانی شده است.

 

معاون اول قوه قضاییه با بیان این که سلامت انتخابات از اصول ثابت اعتقادی ملت است، گفت: دشمن با فتنه سال 88 می خواست این اعتقاد را از ملت بگیرد که با بصرت ولایت فقیه نتوانست؛ سلامت انتخابات از اصول اعتقادی ملت بوده و تا زمانی که ملت ایران بر این اصل استوار باشند انقلاب آسیبی نخواهد دید.

 

معاون اول قوه قضاییه رعایت اخلاق انتخاباتی و عدم سازش با دشمنان انقلاب را پاسخ نامزدهای انتخابات آینده ریاست جمهوری به حماسه حضور ملت عنوان کرد و یادآور شد: مردم با حضور در این راهپیمایی توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

پس از سخنرانی حجت الاسلام رئیسی نیز مردم با قرائت بیانیه انتخابات میثاق خود را با امام خمینی، شهدا و امام خامنه ای تجدید کرده و سوگند یاد کردند تا آخرین قطره خون خود به اسلام و انقلاب خدمت کرده و مبارزه با استکبار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

لازم به ذکر است در این راهپیمای محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در کنار مردم حضور پر رنگی داشتند./932/پ202/ب

ارسال نظرات