۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۵۶۰۵۵
حجت الاسلام میرلوحی:

انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار آزادگی و عدالت خواهی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ معاون روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) تاکید داشت: امت اسلام پس از سال‌ها ذلت در مقابل غرب با پیروزی انقلاب اسلامی به اوج افتخار و عدالت خواهی در جهان رسید.
حجت الاسلام ميرلوحي، مسئول روابط عمومي دانشگاه امام صادق(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی، معاون روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که شامگاه روز شنبه بیست و یکم بهمن‌ماه در امام‌زاده صالح(ع) تهران برگزار شد، در خصوص طاغوت بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران زمانی محقق شد که پشت طاغوت ابرقدرت‌های جهانی قد علم کرده بودند اما مردم ما با توسل به ائمه اطهار(ع) و با عنایت خدای متعال به این پیروزی نائل شدند.
وی محورهای سخنان خود را به شکرگزاری اختصاص داد و گفت: از تکالیف مسلمین بعد از عبودیت و عبادت و بندگی خدای احد و واحد به شکرگزاری سفارش شده است.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: بنده خالص و مخلص خدای متعال، انسانی است که نعمت‌های خدا را شکرگزار باشد البته باید توجه کرد اگر خدای متعال یک نعمت را از روی حکمت به بنده خود اعطا نکرد نباید زبان کفر را بر خود حاکم کنیم.
حجت الاسلام میرلوحی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: زمانی که حکومت طاغوت بر کشور حاکم بود نقش روحانیت با دسیسه‌های گوناگون کم رنگ شده بود.
وی در خصوص دو شهر نول و الزهرا که در کشور سوریه است تاکید کرد: این دو شهر نزدیک به 70 هزار نفر جمعیت شیعه مذهب دارد اما بیش از 6 ماه در محاصره دشمن بودند و با این حال از خدای متعال غافل نشدند و به برکت این شکرگزاری از نعمت‌های خدا بهره‌مند شدند.
معاون روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) در خصوص تحولات منطقه بیان کرد: تحولات عراق و تکفیرهای صورت گرفته و برادر کشی‌ها در سوریه حکایت از این دارد که در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که پر از دود و آتش است اما با این مسائل ایران با تمام تحولات منطقه مصون مانده است.
حجت الاسلام میرلوحی با بیان این‌که در هشت سال دفاع مقدس خون هزاران جوان ریخته شد تا این انقلاب به ثبات واقعی برسد اظهار داشت: بیش از شصت سال امت اسلامی در مقابل غرب به ذلت کشیده شده بود اما با انقلاب امام خمینی(ره) این ذلت و خواری به پایان رسید و نام شیعه در جهان طنین انداز شد.
وی در خصوص فتنه اخیر اظهار داشت: بعد از 30 سال خیابان‌های تهران جولان‌گاه فتنه گران شده بود که برای شناخت آنها باید به اظهارات اسرائیل در خصوص فتنه گران توجه داشت، اما با عنایت خدای متعال بعد از روز عاشورا با راهپیمایی عظیم مردمی این فتنه به پایان رسید زیرا انقلاب، انقلاب حسینی بود.
معاون روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران پرچم‌دار آزادگی و عدالت‌خواهی به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله) در جهان اسلام است، اگر آشوبی به پا شود فقط مردم و شهدا نیست که گریبان شما را می‌گیرند این مسلمانان جهان هستند که گریبان شما را خواهند گرفت./9599/پ202/ص
ارسال نظرات