۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۵۴۵۲۹

تاکید آیت الله مؤمن بر اهتمام جدی مسؤولان برای حل مشکلات مردم

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی بر ضرورت اهتمام و تلاش ویژه مسؤولان کشور برای حل مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: اگر کارهای شما مسئولین براساس موازین نظام اسلامی باشد؛ حتی نفس کشیدن شما عبادت می باشد چون به مردم خدمت می کنید.
آيت الله محمد مومن آيت الله محمد مومن

به گزارش خبرگزاری رسا، شهردار قم به همراه به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری به منظور بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه آیت الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری در بیت ایشان حضور یافت و با وی دیدار  و گفت و گو کرد.


آیت الله مومن در این دیدار گفت: شما مدیران شهرداری جزو مسئولین نظام هستید و مشکلات و مسائلی که دامنگیر نظام هست می بایست نسبت به حل و فصل آنها اقدام نمایید.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی به مسائلی همچون منوریل ، مترو و بافت های فرسوده اظهار داشت: توجه داشته باشید کارهایی که برای مردم انجام می دهید با دقت بوده و خلاف شرع نباشد و با اصول رعایت قوانین ،حقوق مردم را پیگیری نمایید.


وی با تأکید بر این نکته که سعی نمایید تمام کارهای شما بر اساس موازین نظام اسلامی باشد افزود:اگر کارهای شما مسئولین براساس موازین نظام اسلامی باشد؛ حتی نفس کشیدن شما عبادت می باشد چون به مردم خدمت می کنید.


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در سفر به شهر قم فرمودند من نگران هویت شهر قم هستم و این یکی از دغدغه هایی است که هم از نظر کالبدی و هم از نظر اجتماعی باید بیشتر به آن پرداخته شود.


در ادامه شهردار قم به مشکلات اقتصاد شهری وکشوری اشاره کرد و گفت: ما با وفاق وهمدلی در شهرداری وشورای اسلامی شهر سعی داریم به دور از مسائل حاشیه ای ساخت پروژه های عمرانی را دنبال کنیم و به موفقعیت های چشمگیری هم دست یافته ایم.


دلبری افزود: علی رغم مشکلات اقتصادی هیچ یک از پروژه های عمرانی شهرداری قم غیر فعال نیست و همه پروژه ها طبق روال قبلی در حال اجرا هستند.


وی به تفسیر قوانین توسط برخی از افراد خودی اشاره کرد و اذعان داشت : این موارد باعث به تعویق افتادن پروژه ها شده و با توجه به اینکه کشور ما در شرایط بحرانی هست؛در این شرایط مسئولین می توانند با بکارگیری تدابیر و تمهیدات لازم در سال اقتصاد مقاومتی هزینه کمتری را برای شهر داشته باشند و رضایتمندی مردم را حاصل نمایند.


دلبری با اشاره به سکونت 300هزار نفری جمعیت در منطقه پردیسان در آینده خاطرنشان کرد: فقط استان قم است که هم منوریل دارد و هم مترو؛ که این هم  شمال را به جنوب ارتباط می دهد و هم غرب را به شرق؛ اما سایر شهرها فقط به یک مقوله می پردازند که این خود مستلزم هزینه ها زیادی می باشد و شهرداری قم در این امر نیازمند مساعدت مالی می باشد./924/د102/ج
 

ارسال نظرات