۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۵۳۹۲۶

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب وارد خوزستان شد

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر مقام معظم رهبری پس از ورود به فرودگاه بین المللی اهواز، مورد استقبال نماینده ولی فقیه و مسؤولان استانی قرار گرفت.
آيين استقبال و ورود رييس دفتر مقام معظم رهبري به خوزستان آيين استقبال و ورود رييس دفتر مقام معظم رهبري به خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد و مورد استقبال مسؤولان قرار گرفت.

در مراسم استقبال از رییس دفتر رهبر انقلاب، آیات موسوی جزایری، شفیعی و حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان نیز حضور داشتند.

در این سفر حجت الاسلام و حجت الاسلام احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب و آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز  مسؤول دفتر ولی امر مسلمین را همراهی می کنند.

جلسه با مسؤولان استان، نخستین برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی و هیئت همراه پس از ورود بود که با حضور در مهمانسرای نفت انجام گرفت.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در این مراسم با بیان این که تا کنون بارها به استان خوزستان سفر کرده ام، افزود: در این سفر آمده ام تا پیام مقام معظم رهبری را ابلاغ کنم.

 در این سفر که به منظور بازدید از حوزه علمیه خوزستان انجام شده است، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ساعت 19 در میان علما، طلاب و روحانیان سخنرانی خواهند کرد./9464/پ202/ج

ارسال نظرات