۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۳۵۷۲
امام جمعه بناب:

سلطه‌گری غرب علیه باورهای دینی مسلمانان با حمایت شیوخ منفعت‌طلب صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری با بیان این‌که بیداری اسلامی لرزه بر پایه های لیبرال دموکراسی غرب انداخته است، گفت: نفوذ آرمان‌های اصیل شیعی در افکار انقلابیون منطقه عامل هراس دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری، امام جمعه بناب امروز، در جمع تعدادی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر با بیان این‌که سلطه‌گری غرب علیه حقوق و باورهای دینی ملت‌های مسلمان منطقه‌ با حمایت شیوخ منفعت‌طلب و مرتجع عربی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: بیداری اسلامی لرزه بر پایه های لیبرال دموکراسی غرب انداخته است.

 

وی خاطرنشان کرد: گسترش آرمان‌ها و اعتقادات اصیل شیعی ملت ایران در افکار و ارزش‌های مورد مطالبه انقلابیون منطقه به قدری وحشت دشمنان اسلام را به دنبال داشته که ناگزیر با افزایش تحریم‌های اقتصادی و آغاز جنگ روانی در ابعادی گسترده‌تر به دنبال عدم معرفی ایران اسلامی به عنوان الگوی اسلامی پیشرفت و توسعه هستند.

 

امام جمعه بناب با اشاره به این‌که امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وقوع تحولات گسترده در شرق و غرب و بیداری اسلامی مسلمانان را پیش بینی کرده بود، گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران به شدت تلاش می کنند ملت ایران را تحقیر کرده و احساس کمبود و حقارت را در لایه‌های مختلف اجتماعی تقویت کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که باید احساس ناتوانی از فرهنگ کشور ریشه کن شود، افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف روحیه خودباوری جوانان ایرانی بوده و از سوی دیگر ملت‌های جهان همه به عظمت، اقتدار و زیبایی‌های انقلاب اسلامی معترف هستند، نباید برخی مشکلات و کاستی‌ها در داخل کشور ما را از درک واقعیت‌ها غافل کند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که برخی مشکلات اقتصادی نمی تواند دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران را خدشه‌دار کند، تصریح کرد: عده‌ای از زیبایی‌های انقلاب اسلامی بی‌خبر شده‌اند و برخی نیز با دسته‌بندی‌های نامطلوب سیاسی، به دنبال زیرسؤال بردن دستاوردهای انقلاب هستند، مگر می شود این همه کار و تلاش را به بهانه گرانی یک کالا زیرسؤال برد.

 

وی خواستار هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیان در آستانه انتخابات آینده ریاست جمهوری شد و افزود: تقویت برادری و اتحاد لازمه حفظ موفقیت و سربلندی نظام است، امروز تلاش بی‌وقفه دشمنان تفرقه‌افکنی و جدایی ملت از نظام و رهبری است.

 

امام جمعه بناب با بیان این‌که نظام ولایی ایران بدون پشتوانه و صاحب نیست، افزود: ملت ایران تا آخرین نفس و قطره خون خود پیشتیان ولایت فقیه خواهند بود، دشمنان بدانند که ملت بصیر و ولایت‌مدار هیچگاه دست بیعت با شیطان صفتان و فتنه‌گران آشوب‌طلب نخواهند داد./935/پ202/س

ارسال نظرات