۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۵۱۵۱۷
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

9 دی بیدارباش مردم به خواص بی بصیرت و نخبگان بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری حماسه 9 دی را نشانه پیش بودن مردم از خواص و نخبگان سیاسی عنوان کرد و گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران به برکت محرم ابا عبدالله الحسین(ع) آتش فتنه را خاموش کردند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه 9 دی 88 گفت: در این روز بزرگ مردم ایران اسلامی بار دیگر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور متعهدانه و انقلابی خود را به رخ دشمنان کشیدند و با حضور با بصیرت خود سبب از بین بردن توطئه‌ها و فسادهایی که به سبب فتنه ممکن بود به وجود آید، شدند.
وی با بیان این‌که مردم بصیر و انقلابی ایران به برکت محرم ابا عبدالله الحسین(ع) آتش فتنه را خاموش کردند، ابراز کرد: مردم با حضور حماسی خود در 9 دی پاسخ قاطعی به استکبار و ایادی داخلی آن دادند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان حضور مردم در حماسه 9 دی را تلنگری به خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه خواند و اظهار کرد: مردم با پیروی از رهبر معظم انقلاب و تعصب دینی خود حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به وجو آوردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی اضافه کرد: حضور پر شور و گسترده مردم در حماسه 9 دی جواب قاطعی به فتنه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی بود و ناظران بین‌المللی و دشمنانی که منتظر واکنش نظام در برابر فتنه‌گران بودند را انشگشت به دهان کرد.
وی با بیان این‌که توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران تمامی ندارد، ابراز کرد:  9 دی نشان داد ملت ایران همیشه به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری پایبند بوده و با تهدید دشمن عقب نشینی نمی‌کند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان حماسه 9 دی را نشانه پیش بودن مردم از خواص و نخبگان سیاسی عنوان کرد و گفت: مردم در تشخیص وظیفه و عمل به تکلیف سر از پا نمی‌شناسند و با تبعیت از رهبری در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌‌های انقلاب حاضر شده و جانفشانی می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و اظهار داشت: باید 9 دی را بزرگ دانست، چون در این روز ملت ایران درس خوبی به مخالفان نظام و خواص جامعه دادند و فدرت بالای نظام اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیدند.
وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را در شکل گیری حماسه 9 دی مؤثر خواند و ابراز کرد: ایشان با افق دید بین‌المللی شرایط کشور را به خوبی تحلیل کرده و انقلاب اسلامی را از خطرها حفظ می‌کنند؛ از این رو دشمنان گاهی اصل ولایت فقیه و گاهی خود ولی فقیه را مورد هجمه قرار می‌دهند./927/ت302/ج
ارسال نظرات