۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۴۸۶۹۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران خبر داد:

استقبال از حضور مبلغان در ورزشگاه آزادی و حضور پرشور تماشاگران در نماز جماعت

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران با اشاره به حضور مبلغان در ورزشگاه در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی، استقبال جوانان از ارتباط گیری با روحانیان و حضور پرشور جوانان در نماز جماعت ده دقیقه پیش از آغاز بازی را نکات برجسته این برنامه دانست.
حضور مبلغان در استاديوم آزادي1

حجت الاسلام وحید بابادایی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از حضور روحانیان و مبلغان دینی در دیدار روز گذشته تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: این حضور با هدف ایجاد رابطه صمیمی بین روحانیت و جوانان و پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات آنان انجام شد.

وی با اشاره به این‌که مبلغان حوزه علمیه تهران حضور چهارم در ورزشگاه آزادی را تجربه کردند گفت: حدود سی نفر از مبلغان دینی در ورزشگاه حضور داشتند به طوری که پنج میز «مشاوره ازدواج و خانواده»، دو میز «مشاوره اعتقادی» و «مشاوره فرق و ادیان» و بقیه در سکوها در کنار جوانان حضور داشتند و به سؤالات و شبهات آنان پاسخ می‌دادند.

حجت الاسلام بابادایی ابراز داشت: برآوردی که در پایان بازی گرفته شد نشان می‌دهد از حضور روحانیان در ورزشگاه استقبال گسترده‌ای شده است به طوری که بسیاری از جوانان شماره تماس مبلغان را می‌گرفتند تا ارتباطشان مستمر باشد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران با بیان این‌که محدوده سؤالات جوانان مسائل اعتقادی، سیاسی و اجتماعی را در بر می‌گرفت اظهار داشت: در برنامه‌های قبلی در مسابقات ملی حضور پیدا کردیم اما این‌بار مسابقه داخلی بود و جوانان التهاب و هیجان بالایی داشتند.

وی افزود: مبلغان در چندین جای ورزشگاه نماز جماعت برگزار کردند که با وجود هیجان بالای جوانان، شاهد بودیم که در هنگام نماز مغرب با این که ده دقیقه به زمان شروع مسابقه باقی مانده بود نمازخانه‌ها از حضور جوانان پر شده و حتی به دلیل کمبود جا پلاستیک روی زمین قرار دادیم تا جوانان بتوانند در مراسم نماز جماعت شرکت کنند.

حجت الاسلام بابادایی گفت: پس از نماز جماعت جوانان دوباره به سکوهای تماشای بازی برگشتند و این نشان می‌دهد آنها با وجود جاذبه بازی به عبادات هم علاقمند هستند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه تهران با اشاره به این‌که هنگام برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی تعداد زیادی از جوانان برای تماشای مسابقه حضور پیدا می‌کنند و ساعت‌ها قبل از بازی وقتشان بیهوده هدر می‌رود ابراز داشت: ما برای ایجاد رابطه صمیمی بین روحانیت و جوانان، پاسخ به شبهات آنان و غنی سازی اوقات جوانان با معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان هماهنگی کردیم تا مبلغان بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی همچنین عنوان داشت: با حضور روحانیان در ورزشگاه این تصور که دسترسی به مبلغان دینی مشکل است از بین می‌رود./956/ت301/ص

ارسال نظرات