۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۴۸۵۸۳
نمانیده خبرگان رهبری:

امت اسلامی با آمادگی نظامی در برابر اسراییل ایستادگی کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه خواستار بهره‌مندی امت اسلامی از عالی‌ترین تجهیزات دفاعی برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد و گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ آمادگی و انسجام امت اسلامی به‌ ویژه مردم مسلمان لبنان و فلسطین در برابر هرگونه تعرض احتمالی رژیم صهیونیستی در برهه زمانی کنونی ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به بحران سیاسی حاکم بر غرب به ویژه رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ هشت روزه غزه اظهار داشت: استعفای وزیر جنگ این رژیم غاصب نشان داد که عمق بحران بیش از آنچه که رسانه‌های غربی بیان می کنند، است.

 

وی با بیان این‌که تبعات سیاسی و نظامی شکست اسرائیل در جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه غزه سال‌ها بعد نمایان خواهد شد، تصریح کرد: این در حالی است که با رای اکثریت اعضای مجمع عمومی سازمان ملل برای عضویت فلسطین به عنوان ناظر غیرعضو، نشان داد که حمایت های آمریکا از صهیونیسم سیاستی غلط و نفرت افکار عمومی را به دنبال داشته است.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که در نظر آزادی خواهان فلسطین عضویت فلسطین به عنوان ناظر غیرعضو موفقیت چندان بزرگی نیست، تصریح کرد: این موفقیت، تنها می تواند انگیزه ای برای آزادیخواهان فلسطینی به منظور دستیابی به آرمان های شهدای نهضت و افتفاضه آزادی قدس شریف باشد، بایستی به موفقیت‌های بزرگتر اندیشید.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که پشتیبانی افکار عمومی جهان از موضوع فلسطین نشانگر شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی است، گفت: آنچه بایستی امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری به آن آگاهی کامل داشته باشند، این است که این رژیم به منظور جبران شکست‌های متوالی خود پایبند هیچ قول و قرار بین‌المللی نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد: نقض چندین باره آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی علیه لبنان و غزه نشان داده که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود از اقدام به هیچ جنایتی فروگذار نیست، به عبارت دیگر ملت‌های مسلمان نباید به پایبندی این رژیم جعلی به اصول و قراردادهای ملی و بین‌المللی اطمینان داشته باشند.

 

نماینده خبرگان رهبری خواستار بهره‌مندی امت اسلامی از عالی‌ترین تجهیزات دفاعی برای مقابله با رژیم صهیونیستی شد و گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ آمادگی و انسجام امت اسلامی به‌ ویژه مردم مسلمان لبنان و فلسطین در برابر هرگونه تعرض احتمالی رژیم صهیونیستی در برهه زمانی کنونی ضروری است.

 

وی با تأکید بر این‌که امت اسلامی باید مواظب حملات نظامی و غیر نظامی احتمالی این رژیم جعلی باشند، تصریح کرد: آنچه در شرایط فعلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، حرکت صبورانه و با استقامت آزادیخواهان فلسطینی بدون اتکا به وعده‌ها و شعارهای توخالی سران عربی منطقه است./935/ت303/پ

ارسال نظرات