۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۴۷۷۰۲
نماینده خبرگان رهبری:

سران کشورهای عربی مردگان واقعی جنگ غزه بودند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: کشته‌گان حقیقی در جریان جنگ 8 روزه مقاومت اسلامی غزه با رژیم صهیونیستی، سران کشورهای عربی بی‌تفاوت بودند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر روز گذشته در مراسم بهره برداری از ساختمان دفتر خبری صدا و سیمای مراغه اظهار داشت: پیروزی مقاومت اسلامی مردم غزه مقابل رژیم غاصب صهیونیستی تنها در 8 روز نشان داد که توان نظامی اسرائیل بسیار کمتر از آن میزانی است که عده‌ای تصور می‌کردند.

 

وی با بیان این‌که گروه کوچک حماس توانست رژیم اشغالگر قدس را به زانو درآورد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با افتخار تمام اعلام کرد که از ملت‌های مظلوم جهان به‌ویژه مردم مسلمان فلسطین و غزه حمایت می کند، اما سران برخی کشورهای عربی در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه امتحان خوبی پس ندادند.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به خیانت سران برخی از کشورهای عربی در حق مردم فلسطین طی ده‌ها سال گذشته افزود: اگر خباثت و خیانت سران این کشورها نبود، قطعا رژیم صهیونیستی نمی توانست بیش از 6 دهه به اشغالگری خود ادامه دهد و جرأت داشته باشد پس از شکست در جنگ 22 روزه بار دیگر به نوار غزه حمله کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که سران کشورهای عربی نشان دادند که با وجود بروز بیداری اسلامی در منطقه هنوز فرقی در رفتار آنان ایجاد نشده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جریان این تجاوز، کشورهای عربی را در برابر تحولات منطقه آزمایش کرد اما آن ها در این آزمون موفق نبودند.

 

نماینده خبرگان رهبری اظهار کرد: در جریان این تجاوز، کسانی که در نوار غزه و زیر آوارها در برابر رژیم صهونیستی ایستادگی کردند و کشته شدند، مرده نیستند، بلکه مرده ها همان سران برخی کشورهای عربی هستند که در برابر این موضوع سکوت کردند.

 

همچنین نادر ابراهیمی، شهردار مراغه در سخنانی با اشاره به این‌که ساختمان دفتر خبر مراغه با زیربنای 175 متر مربع و با 900 میلیون ریال اعتبار از سوی این شهرداری احداث شد، افزود: احداث این ساختمان در چارچوب توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرستان با محوریت صدا و سیما انجام شده است.

 

وی از آمادگی شهرداری مراغه برای توسعه مرکز صدا و سیمای این شهرستان خبر داد و گفت: توسعه و بهبود فضای سبز محدوده و اطراف مرکز صدا و سیمای این شهرستان در دست انجام بوده و در این طرح 5/3 هکتار جنگل کاری در این منطقه انجام می شود که تا پایان سال جاری به اتمام می رسد./935/پ202/ب

ارسال نظرات