۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۵۳۷۷
نماینده پارلمان سودان:

سودان همچنان از فلسطین حمایت می‎کند

خبرگزاری رسا ـ یک نماینده پارلمان سودان تاکید کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی به سودان مواضع این کشور در حمایت از قضیه فلسطین را تغییر نمی‌دهد و بلکه قوی‌تر نیز خواهد کرد.
حركت اسلامي سودان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اخبار الیوم، محمد حسن الامین رییس کمیسیون روابط خارجی پارلمان سودان، روز گذشته در اظهاراتی تصریح کرد: تجاوز اسرائیل به مجتمع صنایع نظامی خارطوم نقض همه منشورهای بین‌المللی است.

 

وی همچنین خواستار هوشیاری افکار عمومی سودان نسبت به حجم ابعاد توطئه‌ها علیه ملت سودان شد و گفت: جبهه داخلی سودان نیز باید با یکدیگر متحد شده و نیروهای سیاسی نیز اختلافات خود را کنار بگذارند تا وحدت ملت سودان مقابل حملات متعدد و متتوع دشمنان قوی‌تر شود.

 

این نماینده پارلمان سودان تاکید کرد: مواضع دولت خارطوم در حمایت از قضیه فلسطین ثابت خواهد ماند و آنچه که اسرائیل مرتکب شد قدرت و پایبندی سودان بر مواضع خود در قبال فلسطینیان را بیشتر خواهد داد.

 

وی همچنین گفت که کمیسیون روابط خارجی پارلمان سودان برای تقویت و تحکیم توانمندی دفاعی سودان در برهه آتی تلاش می‌کند.

 

با وجود اینکه رژیم صهیونیستی در برابر اتهام دولت خارطوم بر این رژیم مبنی بر تجاوز به کارخانه اسلحه سازی سودان سکوت کرده است اما مقامات صهیونیستی در راستای گمراه کردن افکار عمومی هدف تجاوز اسرائیل را توقف ارسال سلاح از سودان به غزه خوانده‌اند و این در حالی است که دولت سودان با رد قاطعانه این اتهامات تاکید کرده است که سلاح‌های فلسطینیان بسیار پیشرفته‌تر از سلاح‌های مرسومی است که در کارخانه اسلحه سازی خارطوم ساخته می‌شود./994/د102/ک

ارسال نظرات