۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۴۴۱۳۷
رییس مجمع وحدت اھل سنت پاکستان خواستار شد؛

برگزاری تظاهرات گسترده علیه هتک حرمت پیامبر از سوی حجاج در عربستان

خبرگزاری رسا - رییس مجمع وحدت اھل سنت پاکستان، برگزاری تظاھرات گسترده از سوی حجاج در عربستان سعودی را خواستار شد.
صاحبزادہ فضل کريم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صاحب زادہ فضل کریم، رییس مجمع وحدت اھل سنت و عضو مجمع ملی پاکستان، در نشست اعتراض آمیز علیه فیلم موھن که با حضور علما و روحانیون شیعه و سنی پاکستان در دفتر مرکزی این مجمع در لاہور برگزار شد بر لزوم استفاده بهینه از فضایل و معنویات ایام حج تاکید کرد.


وی با اشاره به این که نظام ترسیم شدہ توسط پیامبر اسلام(ص) تنھا نظام نجات بخش انسان‎ھا است، گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) نظام کرامت انسانی را در عصر جھالت به جھان بشریت ھدیه کرد.


رییس مجمع وحدت اھل سنت با بیان این‎که دولتمردان مسلمان باید نسبت به اموال دولت‎ھای اسلامی پاسخگو باشند، اظھار داشت: افراد فاسدی که حق الناس را زیرپا می گذارند به زودی در محضر خداوند متعال حضور یافته و مورد مجازات قرار می گیرند.


عضو مجمع ملی پاکستان اجلاس مشترک پارلمان های اسلامی برای پاسخگویی به هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) را خواستار شد و تصریح کرد: دولتمردان و عموم مردم پاکستان به عنوان مسلمان باید نسبت به حفظ حرمت و حمایت از پیامبراسلام(ص) و پاسخگویی به توهین علیه ایشان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

وی همچنین بر لزوم برگزاری تظاهرات گسترده علیه هتک حرمت حضرت محمد مصطفی (ص) از سوی حجاج در عربستان سعودی تاکید کرد.


صاحب زاده فضل کریم در پایان از دولت پاکستان خواست از توانایی‎های ایالت‎ها در تامین امنیت کشور استفاده کرده و با وهابی‎های تندرو که در حال تخریب جامعه و ترویج افکار منحرف و گمراه در مناطق قبیله نشین هستند، به شدت برخورد کند./988/ب901/د

ارسال نظرات