۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۴۳۶۴۸
استاد حوزه علمیه آمل:

مشکلات نمی تواند ملت ایران را از صحنه ایستادگی در برابر استکبار خارج کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه میدان را ترک نخواهند کرد و با همه توان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد، گفت: تحریم ها و مشکلات اقتصادی نمی تواند ملت ایران را از صحنه ایستادگی در برابر استکبار و استعمار خارج کند.
حجت الاسلام محمد امين براتي، استاد حوزه علميه امام حسن عسکري (ع) آمل

حجت الاسلام محمدامین براتی، استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که دشمن چنان که از نامش پیدا است درصدد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آنان درصدد هستند تا برنامه ریزی های گسترده در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی مداخله کرده و کارشکنی ایجاد کنند.

 

وی با اشاره به اخلال در نظام اقتصادی کشور و نابه سامان کردن اوضاع ارز، بیان داشت: در این مسأله هم باید به دشمنان خارجی و هم به دشمنان داخلی توجه داشته باشیم که هر دو عامل موجب اخلال در نظام اقتصادی شده است.

 

حجت الاسلام براتی با بیان این که ما نباید از طمع خود انسان غافل شویم، خاطرنشان کرد: انسان ها از گذشته عمل نادرست احتکار را انجام می دادند و این امر به دیروز و امروز وابسته نیست.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ترویج ارزش های والای دینی می تواند نقش مؤثری در دوری مردم از اعمال ناشایستی چون احتکار داشته باشد، بیان داشت: همگان باید با همت و تلاشی ارزنده به تبیین اندیشه های ارزنده دین مبین اسلام بپردازند که این امر مهم می تواند موجب افزایش ایمان در وجود آدمی و توجه به دستورات حضرت حق شود که این عامل او را از روی آوردن به گناهان بازمی دارد.

 

وی با تاکید بر این که هوشیاری و آگاهی نسبت به اقدامات دشمنان خارجی و داخلی باید وجود داشته باشد، بیان داشت: باید عرصه عمل بر دشمنان تنگ شود تا نتوانند دست به هر کاری که می خواهند بزنند.

 

استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که دستگاه قضایی باید برخوردی که مناسب اخلال گران اقتصاد کشور است داشته باشد، گفت: دستگاه قضایی چنان که از نامش پیدا است باید قضاوت را به بهترین نحو ممکن اجرایی کند که در این راستا در وهله اول باید جرم اخلال گران اقتصادی شناسایی شود که این امر نیازمند اداره و تدبیر خاص قضایی است.

 

حجت الاسلام براتی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی پس از 33 سال جنگ سخت و نرم امروز به جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی روی آوردند، خاطرنشان کرد: آنها تلاش می کنند با تشدید فشارها علیه کشورمان ما را از رسیدن به اهداف بلند نظام منصرف کنند.

 

وی با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه میدان را ترک نخواهند کرد و با همه توان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد، گفت: تحریم ها و مشکلات اقتصادی نمی تواند ملت ایران را از صحنه ایستادگی در برابر استکبار و استعمار خارج کند.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل با تأکید براین که دشمنان نظام باید بدانند که ملت بصیر ایران اسلامی پای آرمان های انقلاب، امام و رهبری خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با تبعیت از ولی فقیه همه نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام براتی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز پیروزی در برابر استبداد و استعار غرب دانست و تصریح کرد: ملت مسلمان ایران اسلامی هیچ گاه ولی فقیه خود را تنها نخواهند گذاشت و تا آخرین لحظه پای پیمان خود با ولایت خواهند ماند./950/ت302/ب

ارسال نظرات