۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۴۶۴
استاندار قم خبر داد؛

تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه انتقال آب به قم

خرگزاری رسا ـ استاندار قم از موافقت رییس جمهور با تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه انتقال آب از سرشاخه های دز به قم خبر داد و گفت: در دیداری که چند روز گذشته با رییس جمهور داشتم، اعتبارات لازم برای طرح آب شرب قم تخصیص داده شد.
کرم رضا پيريايي استاندار جديد قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرم رضا پیریایی استاندار قم، شنبه شب در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، گفت: استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید و علما سبب روشن شدن مسیر خدمت گذاران نظام اسلامی می‌شود.
استاندار قم کار کردن در شهر کریمه اهل بیت را متفاوت با دیگر شهرها دانست و گفت: این شهر  ویژگی‌های منحصر فردی دارد و انسان از کار و خدمت برای این شهر احساس خستگی نمی‌کند.
پیریایی با اشاره به خدمات صورت گرفته در استان قم، ابراز داشت: مسؤولان در گذشته اقدامات مناسبی انجام داده که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم و تأکیدات ایشان برای رشد و تعالی این شهر، گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به قم تصریح کردند ظرف چندین سال گذشته اقدامات مناسبی در قم صورت گرفته است و باید این مسیر رو به جلو باشد.
پیریایی با بیان این‌که مسؤولان تلاش ویژه‌ای برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری انجام داده‌اند، افزود: در این دوره نیز اقدامات در خور توجهی برای اجرای هر چه بهتر مصوبات سفر مقام معظم رهبری صورت گرفته و در مسائل عمرانی، اجتماعی و سیاسی کارهای مناسبی انجام شده است.
استاندار قم با اشاره به این‌که وظایف ما در استانداری بر اساس تکالیف دینی و رهنمودهای مراجع، برای خدمت به مردم انجام می‌شود، اظهار داشت: اعتقاد ما در قم به برنامه ریزی صحیح در کارها است و با توجه به این مبنا تا کنون اقدامات مناسبی انجام گرفته است.
وی ادامه داد: امروز در شورای برنامه ریزی طرح جامع و تفصیلی شهر جعفریه را تصویب کردیم و چند هفته قبل نیز طرح جامع کهک، سلفچگان و قنوات تصویب شد.
پیریایی در ادامه توجه ویژه رییس جمهور به مسأله آب شرب شهر مقدس قم را یادآور شد و با بیان این‌که با حفاری عظیمی که از سرچشمه‌های دز صورت گرفته است آبرسانی به شهر قم تسهیل می‌شود، گفت: در دیداری که چند روز گذشته با رییس جمهور داشتم، اعتبارات لازم برای طرح آب شرب قم تخصیص داده شد.
استاندار قم از برگزاری جلسات مستمر با دانشگاه‌های استان قم خبر داد و گفت: در این جلسه‌ها به دنبال این هستیم تا رابطه‌ای منطقی میان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برقرار شود.
وی اجرای طرح تفکیک جنسیتی را از دیگر اقدامات استانداری عنوان کرد و ابراز داشت: طرح تفکیک جنسیتی در سه دانشگاه استان قم اجرا شده و در بقیه دانشگاه‌ها نیز این طرح اجرا خواهد شد.
پیریایی در پایان با اشاره به طرح حرم تا حرم، روند اجرایی آن را مناسب دانست و اظهار کرد: طرح حرم تا حرم یک طرح معنوی است و نباید از منظر تجاری به آن نگاه کرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات