۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۴۱۱۷۰

دیدار خانواده شیخ نمر با وی در زندان لغو شد

خبرگزاری رسا ـ مقامات آل سعود دیدار خانواده شیخ نمر باقر النمر با وی در زندان الحائر را به دلایل نامعلوم لغو کردند.
شيخ نمر باقر النمر خطيب جمعه عواميه عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العوامیه، در حالی که قرار بود خانواده آیت الله شیخ نمر باقر نمر از علمای شیعه عربستان سعودی در روزهای آینده به دیدار وی در زندان بروند، مقامات آل سعود این دیدار را لغو کردند.

 

آیت الله نمر باقر النمر، چند ماه پیش در حالی که با تیراندازی شدید نیروهای امنیتی زخمی شده بود از سوی این نیروها بازداشت و هم اکنون در زندان الحائر بسر می برد.

 

لغو دیدار خانواده این عالم انقلابی با وی سبب بروز نگرانی در میان شیعیان خصوصا خانواده وی شده و اعتقاد دارند که ممکن است این دیدار به دلیل وخامت حال جسمانی شیخ النمر لغو شده باشد.

 

جعفر النمر، برادر شیخ النمر دراین باره گفت: در حالی که همه هماهنگی ها برای انجام این دیدار آماده شده بود، مقامات سعودی این دیدار را بدون هیچ بهانه ای لغو کرده و ما نسبت به وضعیت جسمانی وی نگران هستیم.

 

کاربران پایگاه های اجتماعی نیز نسبت به وضعیت آیت الله نمر ابراز نگرانی کرده اند، اما هیچ خبری از این عالم انقلابی به گوش نرسیده و مقامات آل سعود نیز سکوت اختیار کرده اند.

 

گفتنی است مقامات سعودی در حالی آیت الله نمر را از بیمارستان ریاض به زندان الحائر منتقل کردند که وضعیت جسمانی وی همچنان نامطلوب بوده و خبرهای رسیده حاکی از وخیم تر شدن وضعیت وی به دلیل عدم اجرای عمل جراحی بر روی پای وی است./980/ب901/ک

 

ارسال نظرات