۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۹۵۴۴
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

برخی افراد در حال جفا کردن به مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به برخی از کارشکنی های مراکز دولتی اظهار داشت: کارشکنان بدانند که ملت ایران از استقرار در کشتی نجات اهل بیت(ع) مطمئن هستند.
درس اخلاق حجت الاسلام صديقي در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در جمع هزاران نفر از زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در صحن جامع رضوی، گفت: رهبری این کشور بر عهده سیدی است که قلبش به حضرات معصومین(ع) متصل است و هر وقت مشکلی برای ایشان پیش می آید یا به جمکران می روند و یا به زیارت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا شرفیاب می شوند.

وی افزود: حضرت آیت الله خامنه ای عبد صالح خدا و اهل توسل و تمسک به ذکر عنایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

امام جمعه موقت تهران سپس بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید «کسانی که در راه ما جهاد کنند ما آن ها را تنها نمی گذاریم؛ راه هایی پیش ما است که دشمن ما و بندگان ما خبر ندارند؛ اگر یک راه را فرمانده پیش بینی می کند در جریان مجادله خداوند درهایی را باز می کند» همانطور که خدا برای حضرت موسی رود نیل را به عنوان یک کانال و راه نجات قرار داد و همانطور برای فرعونیان آن راه را موجب نابودی قرار داد؛ بنابراین خداوند به نیروهای مؤمن کمک می کند.

وی با بیان این که هشت سال جنگ علیه ملت ایران اتفاق و رویداد کوچکی نبود، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس مشکلات بسیاری برای مردم ما پدید آمد و خانواده های بسیاری نابود شدند و مصیبت های بزرگی بر ملت ایران وارد شد. اما خدواند معجزه آفرید و این ملت بزرگ را در برابر ظلم همه ملت ها به پیروزی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: مردم عظیم الشأن ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون سختی های بسیار زیادی را متحمل شده اند، اما ملاحظه می شود که برخی در حال جفا کردن به این مردم هستند، از این رو نباید گذاشت این اتفاق دوباره تکرار شود؛ برخی ازا دارات ما به مردم جفا می کنند و ضرورت دارد که مسؤولان آن به درگاه الهی توبه کنند، اما لازم است که این مسؤولان بدانند این مردم با این مشکلات عقب نمی نشینند، زیرا مطئن هستند که در کشتی نجات اهل بیت مستقر هستند.

وی با اشاره به این که برخی بیان می کردند «مگر یک آخوند قادر است با توپ و تانک و پشتیبانی قدرت های بزرگ استکباری که پشتیبان طاغوت بودند بجنگد»، یادآور شد: یکی از افرادی که تفکری این چنینی داشت مرحوم حاج آقا حسین قمی بود؛ لذا به امام پیغام می داد که از این کار دست بردارد؛ اما او به مشهد مقدس مشرف شد و حضرت رضا(ع) را در مکاشفه دیده و ملاحظه کرده بود که امام رضا(ع)، امام خمینی(ره) را در کنار خود گرفته بودند و حضرت(ع) به امام(ره) دستور العمل می دادند و امام(ره) مجری دستورات آن حضرت بودند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: این پرچم ولایتی که امروز به عنوان ولایت فقیه گفته می شود مایه دلخوشی همه مسلمانان عالم است، از این رو باید از ایجاد یأس و تنبلی در امت اسلامی دوری کنیم./968/پ202/ج

ارسال نظرات