۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۹۳۶۴
دکتر لاله افتخاری:

نقشه های دشمن منجر به بیمه شدن نظام اسلامی شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مسیر همه انبیاء الهی مشخص و معین است، اظهار داشت: با این حال عده ای حاضر نیستند در صراط مستقیم حرکت کنند و تلاش آنها در جهت انحراف است تا بتوانند در فضای غبار آلود به اهداف خود برسند.
لاله افتخاري نماينده مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز جامعه قرآنی کشور نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) در میدان فلسطین تهران با اشاره به این که پیامبر اسلام(ص) وجودی سراسر رحمت است و آمده است تا دست و پای بشریت را از غل و زنجیرهای سنگین جهالت برهاند، ابراز داشت: هرچند ما دل شکسته ایم اما قرآن کریم به ما و پیامبر(ص) دلداری می دهد و می فرماید که این چیز جدیدی نیست و همه پیامبران از زمان حضرت آدم مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان این که بعثت پیامبر اسلام(ص) منت بر مؤمنین است و وجود با برکتش سپر عذاب انسان های با ایمان است، گفت: او پیامبر دلسوزی است که در راه هدایت بشر تا جایی پیش رفت که نزدیک بود جان خویش را هم فدا کند.

دکتر افتخاری با اشاره به این که مسیر همه انبیاء الهی مشخص و معین است، اظهار داشت: با این حال عده ای حاضر نیستند در صراط مستقیم حرکت کنند و تلاش آنها در جهت انحراف است تا بتوانند در فضای غبار آلود به اهداف خود برسند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که گاهی وضعیت برای پیامبران الهی(ع) آنقدر سخت می شد که مثلا حضرت عیسی(ع) موقعیت ازدواج نداشت، گفت: در نهایت وجود حضرت عیسی(ع) به اذن خداوند حفظ شد در حالی که دشمنان فکر می کردند ایشان به صلیب کشیده شده است.

وی همچنین با اشاره به جنگ ها و آزارهایی که به ائمه معصومین(ع) تحمیل کردند، بیان داشت: امروز شاهد آن هستیم که دشمنان قسم خورده ما پس از اجرای نقشه های خود به نتیجه نرسیدند و ما با لطف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدامات آنها را خنثی کرده ایم.

دکتر افتخاری تأکید کرد: همه تحریم ها و نقشه های دشمن منجر به بیمه شدن نظام اسلامی شده است.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع جنگ نرم بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نرم گرچه در ابتدا مقداری تأثیر داشت اما بعد منجر به جنگ احزاب نرم و فرهنگی شد.

دکتر افتخاری با بیان این که امروز برخلاف تلاش های دشمن روز به روز به تعداد حافظان و آشنایان با معارف قرآنی افزوده می شود، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات شان تأکید کردند که اگر دشمن دین و آخرت ما را نشانه بگیرد، ما هم تمام دنیای آنها را نشانه خواهیم گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های دشمنان برای عدم برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران گفت: با وجود همه تلاش های استکبار، چندین هزار نفر به ایران آمدند و دیدند مردم ایران با وجود سختی ها با استقامت و اقتدار پای پرچم ولایت ایستاده اند و ماسوز دل شکست خورده اسراییل را به وضوح مشاهده کردیم.

وی در پایان اظهار داشت: امروز بانوان به برکت اسلام و ولایت هویت پیدا کردند و از پستوها بیرون آمده اند و البته می بایست به طور مضاعف برای آنها سرمایه گذاری انجام بشود./959/پ202/ص

 

ارسال نظرات