۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۲۳۴

نگاه ویژه مراجع و علما نسبت به کنگره مرحوم آیت الله قاضی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از دیدار اعضای کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدعلی‌آقا قاضی با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراجع، علما و اندیشمندان حوزوی نگاه ویژه‌ای نسبت به برگزاری این کنگره دارند.
داننده، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم تجلیل از خبرنگان فعال استان با اشاره به اجرای طرح جامع معرفی مفاخر منطقه با عنوان « آذربایجان نماد عزت ایران اسلامی » اظهار داشت: برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های مختلف علمی و تخصصی بزرگداشت علما در راستای این طرح اجرایی می شود.

 

وی از دیدار اعضای کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدعلی‌آقا قاضی با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: طی سفرهای متعددی که اعضای کمیته علمی کنگره به شهر مقدس قم داشته‌اند، مشاهده می شود که مراجع، علما و اندیشمندان حوزوی، نگاه ویژه‌ای نسبت به برگزاری این کنگره دارند.

 

داننده با بیان این‌که بهره‌مندی از نکته نظرات مراجع عظام و علمای بلاد در پیشبرد اهداف فرهنگی طرح مفاخر آذربایجان بسیار حائز اهمیت بوده است، افزود: طی دیدارهایی که ترتیب یافته بود، اعتقاد بر این است که اجرای کامل و جامع طرح، تبریز را از غربت خارج خواهد کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نقش مهم رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ و بصیرت جامعه اظهار داشت: با هجمه فرهنگی و رسانه ای دشمنان نظام، رسانه‌ها می‌توانند با نقش تاثیرگذار خود کشور را همچون دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس، از تحریم‌ها نیز به سلامت به سرمنزل مقصود برسانند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی افزود: اصحاب رسانه باید با درک صحیح از وضعیت و مسائل جاری کشور، تحلیل‌ها و راهبردهای مناسبی ارائه نموده و موجبات سربلندی بیش از پیش ملت ایران را فراهم آورند.

 

داننده در ادامه با بیان این‌که اقدامات مثبت حمایتی در خصوص مطبوعات صورت گرفته است، گفت: ارائه تسهیلات مسکن به خبرنگاران در آینده نزدیک، بازنشستگی خبرنگاران خبرگزاری ها با 20 سال سابقه و افزایش نرخ آگهی های مطبوعات از جمله اقدامات انجام شده از سوی فرهنگ و ارشاد در یکسال گذشته است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال استان تجلیل شد و نماینده مطبوعات محلی به بیان دیدگاه ها و مشکلات فعالان این عرصه پرداختند./935/پ202/ب

ارسال نظرات