۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۸۱۴
به همت جامعة الزهراء؛

مسابقه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در نمایشگاه قرآن برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در چهار موضوع از سوی مدرسه علمیه جامعة الزهراء(س) در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین امللی قرآن کریم برگزار می شود
جامعه الزهرا

 

زهره عزیزی، مسؤول غرفه مدرسه علمیه خواهران جامعة الزهراء، در بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که به جهت محدودیت مکانی امسال فعالیت‌های خود را منحصر در موضوع خانواده و قرآن قرار داده ایم، گفت: نزدیک به 45 عنوان کتاب از تألیفات طلاب این مدرسه در این غرفه مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی کتاب های اخلاق نبوی، احکام عفاف و حجاب، احکام پرستاری، احکام آداب آرایشگری، احکام تربیتی ورزش بانوان، نصایح برای جوانان و نامه های کودکان به پیامبر مهربان ویژه کودکان از آثار موجود در غرفه است.

مسؤول این غرفه بخش حوزوی با اشاره به این‏که از دوازده هزار طلبه این مدرسه، هزار طلبه خارجی مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: تفسیر المیزان به زبان اسپانیولی، زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) و شناخت شیعه به زبان آلمانی از جمله کتاب های مورد بازدید علاقه مندان در این غرفه است.

وی به برگزاری دو مسابقه در این غرفه اشاره کرد و گفت: سیر مطالعاتی کتاب‌های شهید مطهری(ره) در چهار موضوع مهدویت، مسائل قرآنی، زن در اسلام و معصومین سوالاتی طرح و علاقه مندان در غرفه با رجوع به آثار شهید پاسخ سوالات را دریافت می کنند.

عزیزی با بیان این‏که برگه مسابقه همراه با مجموعه کتاب‌های مهارت‌های انتخاب همسر و پرسش و پاسخ های زندگی مشترک با چهل درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد، ‏ابراز داشت: علاقه‌مندان تا آخر ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ سؤالات را ارائه کند و به قید قرعه جوایزی به برندگان اعطاء خواهد شد.

وی معرفی مدرسه علمیه جامعة الزهراء، ارائه نرم افزار، معرفی پایان نامه‌های برتر سال 91 و ارائه لیست و چکیده پایان‌نامه‌های سال 91 طلاب این مدرسه را از دیگر فعالیت‌های این مدرسه علمیه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برشمرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه  تا 24 مرداد از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ن

ارسال نظرات