۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۳۲۵
معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم؛

معابر اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ساماندهی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون معماری و شهرسازی شهردار کلان شهر قم از ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اولویت بلوار بهار خبرداد.
معابر اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ساماندهی می شود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن بهشتی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در برنامه کاری شهرداری قم قرار گرفته و بلوار بهار بعنوان  اولین شارع اطراف حرم مطهر در اولویت ساماندهی و زیبا سازی قرار دارد و بزودی عملیات بهسازی آن آغاز می شود.

وی افزود:طراحی ایستگاه های  VIPو انتقال ایستگاه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی به فاز دوم بلوار بهار با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و شهرداری منطقه  7 انجام می شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار کلانشهر قم گفت:در بهسازی و ساماندهی بلوار بهار سعی شده به معماری سنتی و اسلامی توجه ویژه شده و زیبایی آن بر اساس طرحهای سنتی در نظر گرفته شود.

وی افزود:در ساماندهی این بلوار احداث باغ راه مد نظر قرار گرفته و آبنمای زیبا در طول مسیر جهت تلطیف هوا و زیبایی مسیر احداث می شود.

بهشتی تصریح کرد:همچنین طول بلوار با سنگفرش زیباسازی می شود و مسیری جهت تردد معلولین و جانبازان در نظر گرفته می شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار کلان شهر قم از طراحی معماری بلوار بهار از سوی این معاونت خبر داد و گفت:طراحی معماری بلوار بهار از سوی معاونت شهر سازی شهرداری قم ظرف مدت یک ماه انجام می شود و طرح آن به کمیته ویژه ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم مطهر ارائه می گردد./919/د102/ن

ارسال نظرات