۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۸۳۱
آیت‌الله مؤمن با اشاره به افزایش تحریم‌ها علیه ایران:

رهبر معظم انقلاب تمام مسائل را مدنظر قرار می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان منشا صدور انقلاب به تمام جهان یاد کرد.
آيت الله محمد مومن
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مؤمن امروز در دیدار علی لاریجانی با بیان اینکه کشور ایران منشا صدور انقلاب به تمام جهان بوده است، گفت: کشورهای استکباری برای متوقف کردن ملت ایران دست از اقدامات خرابکارانه برنمی‌دارند.
 عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به افزایش تحریم‌های کشورهای استکباری علیه ملت ایران، افزود: به طور حتم مقام معظم رهبری انسان متفکر و وارسته‌ای است از این رو ایشان تمام مسائل را مدنظر قرار می‌دهند.
 آیت‌الله مؤمن با تاکید بر این که قم مرکز و منشا صدور اسلام است، تصریح کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی کمبودهای قم را نسبت به امور فرهنگی جبران کنند.
 علی لاریجانی نیز با تاکید بر اینکه مجلس در دوره نهم از تمام جهات وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگان این دوره از نظر وضعیت علمی، تخصصی، تدین، تجربه در شرایط خوب و قابل قبولی قرار دارند.
 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس نهم به دنبال حل مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها است، گفت: وزرای دولت در ماه‌های اخیر به صحن علنی مجلس آمدند، در این دیدار نمایندگان توانستند اطلاعات خود را درباره مسائل روز کشور ارتقا دهند.
وی با بیان این که نمایندگان مجلس نهم نسبت به مسائل فعلی کشور به ویژه گرانی توجه خاصی دارند، افزود: خوشبختانه فضای مجلس هم اکنون رو به تکامل است./924/د102/ج
ارسال نظرات