۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۲۲۰
با پیام آیت الله جوادی آملی؛

مسجد امام هادی آمل مورد بهره برداری قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج)، مسجد امام هادی (ع) و مجتمع فرهنگی امام زاده قاسم (ع) چاکسر آمل با پیام حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی مورد بهره برداری قرار گرفت.
ميلاد امام زمان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درآمل، مسجد امام هادی (ع) و مجتمع فرهنگی امام زاده قاسم (ع)  چاکسر  آمل شب گذشته با پیام حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، این مسجد و مرکز قرآنی که هزینه ساخت آن از سوی یک خیر آملی پرداخت شده است در دو طبقه ساخته شده که طبقه همکف آن به عنوان فضای مسجد در نظر گرفته و با نام مبارک امام هادی (ع) مزین شده و طبقه اول و دوم نیز برای فعالیت های فرهنگی و برپایی مراسم جشن و عزاداری در نظر گرفته شده است.

 

این گزارش می افزاید: زیربنای این فضای دینی و فرهنگی این مجموعه800 متر مربع است که برای ساخت آن در مدت حدود هفت سال، بیش از هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار رسا، همچنین درآمدهایی که از مجتمع فرهنگی  قرآنی حاصل می شود، برای امورخیریه و کمک به افرادکم توان مالی شهرستان آمل هزینه خواهد شد.

این خیر آملی، هدف از اقدام خود را نشر و گسترش تعالیم اسلامی و انتقال ارزش های دینی به نسل جوان و نیز کمک به افراد کم توان مالی بیان کرد.

گفتنی است، وی پیش از این نیز دو باب مدرسه، چندین مسجد و حسینه و واحدهای مسکونی در شهرستان آمل ساخته و وقف عام کرده است./950/پ203/ب

ارسال نظرات