۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۵۵۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمنان می‌دانند که سپاه از جنس مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، پاسداران را حامی و مدافع ارزش های ناب اسلامی دانست و اظهار داشت: سپاه جایگاه والایی در حفاظت و حراست از آرمان‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل عباس(ع)، امام سجاد(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه جایگاه والایی در حفاظت و حراست از آرمان‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر این که «پاسداران فرزندان اسلام هستند»، گفت: به راستی که پاسداران فرزندان اسلام هستند؛ چرا که آنها همواره حامی و پشتیبان آرمان های ناب اسلامی هستند و باید قدردان زحمات آنها بود.

این استاد حوزه علمیه بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌های اصیل کشور را یکی از تاکتیک‌های مهم جنگی دشمن دانست و بیان داشت: پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره باید با بصیرت افزایی در جامعه و تبیین سخنان مقام معظم رهبری برای مردم، ملت را از دسیسه های شوم دشمنان مصون داشته و اجازه ندهند تا مویی از سر این نظام و انقلاب کم شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان سخنانش با تأکید بر این که سپاه از جنس مردم است و دشمن نسبت به این مسأله آگاه است، گفت: دشمنان هم اکنون به این مهم که سپاه از جنس مردم است، پی برده و با همه توان خود در تلاش برای ایجاد اختلاف میان پاسداران و جامعه است و باید مردم نسبت به این مسأله آگاه باشند./9465/د101/س
ارسال نظرات