۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۹۷۲۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اقتدار امروز نظام اسلامی با تحقق شعار تولید ملی افزایش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان این که خوشبختانه جمهوری اسلامی در دوران عزت، اقتدار و هیبت خود در جهان به سر می برد، خاطرنشان کرد: بی‌شک تقویت اقتصاد داخلی و تکیه بر تولید ملی موجب افزایش هر چه بیشتر این اقتدار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه


حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان را وابسته به توجه ویژه همگان به خصوص مسؤولان اجرایی به تولیدات ملی دانست.

وی با تأکید بر این که عملی‌شدن شعار سال پیامدهای مثبت بسیار زیادی برای آینده جمهوری اسلامی خواهد داشت، تصریح کرد: هیچ مسؤولی در هر مقامی خود را از پیاده‌کردن شعار امسال و حمایت از آن بی‌نیاز نبیند.

حجت الاسلام والمسلمین علما در ادامه سخنانش با توصیه به این که ملت ایران نیز نباید از خرید و مصرف کالاهای ایرانی غافل بمانند تصریح کرد: بی کیفیتی برخی از کالاهای ایرانی بهانه ای برای نخریدن تولیدات ملی قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان این که خوشبختانه جمهوری اسلامی در دوران عزت، اقتدار و هیبت خود در جهان به سر می برد خاطرنشان کرد: بی شک تقویت اقتصاد داخلی و تکیه بر تولید ملی موجب افزایش هر چه بیشتر این اقتدار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حدیثی از امام هادی(ع) مبنی بر این که «اگر مطیع خداوند باشیم مردم هم مطیع ما خواهند بود» اشاره کرد و گفت: نمونه این اطاعت الهی را می توان در اطاعت مردم از امام خمینی(ه) در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در پیشرفت کشور در اطاعت از حضرت آیت الله خامنه ای مشاهده کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنانش با بیان این که امروزه به وضوح می توان شاهد این مسأله بود که حرف اول جهان اسلام را مقام معظم رهبری می زند عنوان کرد: ملت ایران در تحقق شعار سال با اطاعت و پیروی از ولی فقیه بیش از پیش اتحاد ملت و رهبری را ثابت کنند./9463/ت303/س

ارسال نظرات