۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۱۴۰
امام جمعه اصفهان:

در تمام مناطق شهری اصفهان حوزه علمیه خواهران تاسیس شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:‌ باید حوزه علمیه خواهران در تمام شهرستان‌های استان و مناطق شهر اصفهان احداث شود.
حجت الاسلام طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم افتتاح ساختمان مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س)‌ اردستان در سخنانی حضور بانوان در حوزه‌های علمیه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را کاری عظیم برشمرد و اظهار داشت: اینکه در سال‌های پس از انقلاب به پشت پرده‌نشینی بانوان اکتفا نکردیم و آنها را وارد عرصه تعلیمات دینی کردیم، بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه اصلاح خواهران اثر بیشتری نسبت به آقایان در جامعه دارد، یادآور شد: در طول تاریخ موردی از تربیت فرزندی بد به دست مادری صالح دیده نمی‌شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به تجربه فعالیت حوزوی نسبت به بانوان در سوریه، تصریح کرد: این کار بسیار ارزشمندی است که یک طلبه پنج سال در حوزه تحصیل کند و به خانه‌ای برود و آن خانه را از فیض ایمان آباد کند.
وی با اشاره به وجود 23 شهرستان در استان اصفهان و 12 منطقه شهری در شهر اصفهان تصریح کرد: باید در تمام شهرستان‌ها و مناطق شهری اصفهان، حوزه علمیه خواهران احداث شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران ما را به هدف فرهنگ اسلامی می‌رساند، تصریح کرد: باید در هر محله تعدادی خواهر داشته باشیم تا دیگران را تربیت کنند. /907/د102/ع

ارسال نظرات