۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۰۰۵
عضو جامعه مدرسین:

علنی کردن اختلافات از سوی مسؤولان آثار نامطلوبی در جامعه دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم همدلی و اتحاد مسؤولان را در ادامه مسیر انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ضروری دانست و از آنان خواست اختلافات را در جلسات خصوصی حل و فصل و از کشاندن آن به سطح جامعه اجتناب کنند.
حجت الاسلام والمسلمين محمود عبداللهي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم 2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين


حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع ایثارگران و تاکید ایشان مبنی بر این‌که بی حوصلگی برخی از افراد حرکت انقلابی ملت را منحرف نخواهد کرد، گفت: همیشه افرادی هستند که در حرکت انقلاب دچار خستگی می‌شوند اما این امر در روند نظام تغییری ایجاد نخواهد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت اتحاد و همدلی مسؤولان تاکید کرد و اظهار داشت: تعامل و هماهنگی مسؤولان یکی از نیازهای اصلی هر جامعه و ملتی است و توجه به این امر در پیشبرد اهداف کشور نقش بسزایی دارد.

وی وجود هرگونه اختلاف بین مسؤولان را سبب سوء استفاده دشمنان دانست و افزود: علنی شدن اختلافات اثر نامطلوبی در جامعه خواهد گذاشت و اگر اختلاف سلیقه‌ای در میان مسؤولان وجود دارد در جلسات داخلی آنرا حل کنند و به جامعه تسری ندهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسؤولان بیشتر از مردم عادی در معرض خطر هستند عنوان کرد: در ادامه مسیر خدمت به مردم همیشه نیاز به تذکر داریم تا دچار انحراف و خستگی نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان این‌که در جهاد اصغر چون رویارویی مستقیم با دشمن داریم می‌توانیم طبق رفتار آنها عکس‌العمل داشته باشیم، ابراز کرد: اما در جهاد اکبر این گونه نیست و باید با کار فرهنگی و توجیه جامعه به مبارزه با توطئه دشمنان بپردازیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بصیرت و تقوا را لازمه مبارزه با نفس توصیف کرد و گفت: همیشه در راه مبارزه با نفس و تمایلات نفسانی عواملی سد راه انسان قرار می‌شوند که با بینش صحیح می‌توان آنها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی عنوان کرد: اگر انسان در جهاد اکبر و مقابله با نفس به موفقیت برسد در جهاد اصغر و مبارزه با ضد انقلاب و دشمنان داخلی و خارجی نیز پیروز خواهد شد./927/ت302/ج


ارسال نظرات