۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۸۹۷
در حوزه علمیه بناب؛

دوره آموزشی وهابیت‌شناسی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی‎عصر(عج) بناب از برگزاری دوره آموزشی وهابیت‌شناسی زیر نظر حضرت آیت الله سبحانی خبر داد.
وهابيت


حجت الاسلام رسول جوانی، معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری دوره آموزشی وهابیت شناسی ویژه طلاب این مرکز خبر داد و اظهار داشت: جلسات این دوره آموزشی با هدف آشنایی طلاب پایه های سه به بالا با افکار و اعتقادات ضاله فرقه وهابیت پایان هر ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام جوانی با بیان این‌که اساتید این دوره آموزشی زیر نظر حضرت آیت الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید اعزام می شوند تصریح کرد: شرکت کنندگان بایستی پس از هر جلسه تا شروع جلسه آینده که یک ماه طول می کشد، سه جلسه با تشکیل حلقه های علمی و پژوهشی به بحث در خصوص مبانی ارائه شده بپردازند.

وی در ادامه از راه اندازی سایت اینترنتی معاونت پژوهشی حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: نتایج و خروجی دوره آموزشی وهابیت شناسی به همت تعدادی از طلاب در بخشی از این تارنما جهت استفاده عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام جوانی با بیان این‌که کلاس‌های روش تحقیق به صورت ادواری در طول سال تحصیلی برگزار می شود خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 50 طلبه دست به قلم و مقاله‌نویس در این مرکز تحصیل می کنند که نشان از نتایج مطلوب دوره‌های آموزشی مقاله‌نویسی و آشنایی با روش‌های تحقیق و پژوهش حوزه علمیه بناب دارد.

معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که هم اکنون بیش از سی هزار جلد کتاب در کتابخانه حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب موجود است، اظهار داشت: 200 صندلی مطالعه در قرائت‎خانه این کتابخانه موجود است که طلاب محقق علاوه بر بهره‎مندی از کتاب ها، می توانند با مراجعه به سایت رایانه‌ای این مرکز علوم دینی از نرم افزارهای مختلف کمک آموزشی و مذهبی استفاده کنند.

وی همچنین از انتشار فراخوان مقاله همایش منطقه ای «حجاب، چالش و فرصت ها، عوامل و موانع» در 17 موضوع خبر داد و اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار پایان مرداد ماه سال جاری اعلام شده که علاقه‎مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۷۴۵۸۰۶۸-۰۴۱۲ و ۷۲۲۱۲۷۴-۰۴۱۲ تماس بگیرند./935/ت302/ب

ارسال نظرات