۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۵۱۸
حجت‌الاسلام رضوی‌مهر:

اهتمام به تقویت تولید ملی اولویت مجلس نهم باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور، اقبال عمومی مردم به یک جریان را حاکی از مورد پسند واقع شدن مواضع و افکار آن طیف دانست و از نمایندگان مجلس نهم خواست با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، به این مساله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
حجت الاسلام سيد جلال رضوي مهر


حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر مشاور و نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تغییر چشمگیر در ترکیب مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم بر اساس عملکرد و طرز فکر کاندیداها آنها را انتخاب می کنند و حزب و گروه تاثیر چندانی در این گزینش ندارد و آنها به دنبال اصلح می‌گردند.

مشاور و نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور، منتخبان مجلس را به پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و خواسته‌های مردم توصیه و تصریح کرد: منتخبان مجلس مطابق همان شعارهایی عمل کنند که منجر به انتخاب آنها شده است.

وی مجلس نهم را ترکیبی مشتق از همه سلایق و گروه‌‌ها دانست و با بیان اینکه منتخبان سنبل طرز فکر مردم هستند، ابرازداشت: بدست آوردن اکثر کرسی های مجلس نهم از سوی یک جریان، حاکی از آن است که خط مشی آنها مورد پسند جامعه بوده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌مهر اولویت اصلی مجلس نهم را با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اهتمام به این مساله دانست و اظهار داشت: قانون گذاری و نظارت ویژه برای کنترل عرضه و تقاضا و رونق بازار و تجارت، از مهم‌ترین کارهای پیش روی نمایندگان مجلس نهم است.

وی با اشاره اینکه یکی از موضوعات مهم در عرصه بین المللی، بیداری اسلامی است، گفت: تحولات منطقه از اندیشه تابناک امام(ره) و مقام معظم رهبری سرچشمه می گیرد و نمایندگان مردم باید برای تقویت و پیشرفت این جریان هر کاری که از دست شان برآید انجام دهند.

نماینده طلاب و فضلای همدان، حفظ استقلال و امنیت کشور، جلوگیری از تبعیض، بسط عدالت،کنترل تورم و توجه به مسأله خانواده و جوان را از دیگر اولویت‌های مجلس نهم ذکر کرد و افزود: نمایندگان مجلس باید خواسته های مردم و نظام را در سیاست‌های خارجی نیز برآورده کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات