۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۵۵۷
مدیر استانی حوزه علمیه خواهران زنجان:

حضور گسترده نشان از شعور سیاسی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خواهران زنجان حضور گسترده، پرشور و حماسی ملت ایران در انتخابات مجلس نهم را نشان از شعور سیاسی مردم این کشور ولایی دانست.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام بلال محمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان، 12 اسفند را روز رستگاری ملت ایران و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان چاره ای جز قبول واقعیت های موجود در ایران ندارند.

وی با باین اینکه ماندگاری امروز در تاریخ اسلام و ایران چشم دشمنان را کور خواهد کرد، خاطر نشان کرد: حضور گسترده، پرشور و حماسی ملت ایران در انتخابات مجلس نهم، نشان از شعور سیاسی مردم این کشور ولایی است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه حضور حماسی توام با بصیرت همواره راهگشای موانع موجود در راه تعالی انقلاب بوده است، گفت: مردم با شعور بالای سیاسی خود و با حضور در پای صندوق‌های رای تاثیر و نقش خود را در تثبیت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران استان زنجان حضور در صحنه های مختلف انقلاب را مایه ثبات و امنیت کشور دانست و با اشاره به توطئه های چندین ماهه غرب علیه انتخابات نهمین دوره مجلس در ایران تصریح کرد: حقیقت آن است که امروز مردم با حضور خود در انتخابات اقتدار و عزت نظام را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی با تکید بر قدرشناسی از ملت زمان شناس، آگاه و ولایت مدار ایران تصریح کرد: نمایندگان منتخب و مسؤولان رسالت سنگینی در خدمتگزاری به این ملت فهیم و همیشه در صحنه بر عهده دارند، چراکه این ملت هر گاه در صحنه حاضر بوده اند، عزت و اقتدار اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته تجلی یافته است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که حماسه 12 اسفند استمرار حرکت میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است، تصریح کرد: همچنان که حضور با شکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری مشت کوبنده‌ای بر دهان استکبار و صهیونیسم جهانی بود، انتخابت 12 اسفند نیز پاسخی دموکراتیک به دشمنان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز نام نویسی مدارس علمیه زنجان از علاقه‌مندان به تحصیل در علوم حوزوی خبر داد و اظهار داشت: حوزه‌های علمیه زنجان، هیدج و ابهر آماده پذیرش طلبه تا پایان سال هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات