۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۱۷۴
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

روحانیت مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: وظیفه علما و روحانیت دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.
خراسان جنوبي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی، در این نشست تخصصی مدیران و مسئولانآموزشی مدارس علمیه خراسان جنوبی پیرامون عوامل مؤثر بر شکوفایی و موفقیت تحصیلیطلاب و راهکارهای اجرایی آن که درمدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار شد، به بحث و گفتگو پرداختند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی در این نشست که پنجمین نشست هم ‏اندیشی مدیران و مسئولین آموزشی مدارس علمیه خراسان جنوبی بود گفت: وظیفه علما و روحانیت دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.

این نشست که در قالب چهار کارگروه برگزار شد، عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی مرتبطبا طلاب، مرتبط با استادان و مسؤولان مدارس، مرتبط با امکانات آموزشی، مدارس،خانواده، اجتماع، مرتبط با نظام آموزشی و متون آموزشی مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در پایان مدیران و مسؤولان آموزشی مدارس و طلاب در حضور حجت‌الاسلام نصیرایی،گزارش های لازم راارائه نمودند و حجت‌الاسلام نصیرایی ضمن جمع ‏بندی مطالب، به معرفی جایگاه مرکز مدیریت حوزهعلمیه خراسان جنوبی پرداخت و افزود: مدرسه علمیه زمانی به معنای واقعی می‌تواندپیشرفت کند که با قرآن و عترت انس داشته باشد.

مسئول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی دربخش دیگری از سخنان خودوظیفه طلاب و روحانیون را دعوت به حضور گسترده در انتخابات عنوان کرد و افزود: استکبار به دنبال این است که مردم را از انقلاب مأیوس کند و علما در قبال انتخابات وظیفه مهمی دارند و باید مردم را آماده حضور حداکثری کنند.

گفتنی است، این نشست با هدف برنامه‏ ریزی دقیق در راستای استعدادها و شایستگی‏تحصیلی طلاب برگزار شد و به سؤالات مدیران و مسئولان پیرامون مسائل آموزشی، فرهنگی و عمرانی مدارس پاسخ داده شد.

شایان ذکر است، اعضای شورای استانی حوزه علمیه خراسان جنوبی مهمان ویژه این نشست بودند./968/د102/س
ارسال نظرات