۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۶۹۴
در ماهشهر؛

امکان حضور دانشجویان و بازاریان در کلاس های حوزوی فراهم شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان ماهشهر اظهار داشت: امکان حضور دانشجویان و بازاریان در کلاس‌های حوزوی فراهم شد.
کلاس درس
حجت الاسلام محمد زندیه مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان ماهشهر استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دروس حوزوی برای دانشجویان، بازاریان و اصناف مختلف شهرستان ماهشهر خبرداد و گفت: این کلاس ها به صورت شبانه و سه شب در هفته در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) برپا می شوند.

مدرس حوزه علمیه با بیان این که در این کلاس 25 نفر ثبت نام کرده اند، خاطر نشان ساخت: امیدواریم با تبلیغات در سطح شهرستان بتوانیم علاقمندان به دورس حوزوی را از برگزاری کلاس های حوزوی آزاد در ماهشهر مطلع سازیم.

حجت الاسلام زندیه با اشاره به هدف برگزاری این چنین کلاس ها در میان مردم، اظهار داشت: آشنایی با معارف اسلامی و احکام دینی، پاسخ به پرسش های مردمی پیرامون احکام و عقاید اسلامی و دفاع همگانی از حریم مکتب اهل بیت(ع) از جمله اهداف شکل گیری این کلاس ها است.

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر در پایان سخنانش با بیان این که عربی، احکام و عقاید از جمله درس های مورد تدریس در کلاس های آزاد حوزوی هستند، تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند قدم به قدم پایه های دروس حوزوی را به صورت آزاد طی کنند./9463/ت303/ص
ارسال نظرات