۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۶۰۲
فرماندار تبریز:

انتخابات نماد قدرت، عدالت و سلامت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار تبریز در دیدار با آیت الله شبستری گفت: 878 شعبه اخذ رأی با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در تبریز فعالیت خواهد کرد.
ستاد انتخابات كشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمود چمنی، فرماندار تبریز، دوم بهمن در دیدار نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم در حوزه انتخابیه تبریز با آیت‌الله مجتهدشبستری، به ارائه گزارشی از روند فعالیت ستاد اجرای انتخابات این شهر پرداخت و اظهار داشت: نمایندگان کاندیداها در تمام 878 شعب اخذ رای تبریز حضور خواهند داشت و به ازای هر شش شعبه، کاندیداها می‌توانند نماینده معرفی کنند.

وی با تاکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با حضور حماسی در انتخابات و پای صندوق های رای قدرت اسلامی نظام را به رخ جهانیان کشیده اند، از این رو انتخابات نماد قدرت، عدالت و سلامت جمهوری اسلامی است.

چمنی با بیان این‌که دشمنان چشم به نتایج انتخابات مجلس ایران دوخته اند، ادامه داد: تاریخ 32 ساله انقلاب نشان داده که هر رأی مردم، تیری بر قلب دشمنان است، از این رو نباید نسبت به وضعیت موجود بی تفاوت بود.

وی گفت: اعمال تحریم ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام انقلاب اسلامی ایران حرف تازه ای نیست، این ملت سال ها در اوج عزت و اقتدار مراحل خودکفایی را طی کرده و امروز به الگویی جهانی تبدیل شده اند، چنان که نهضت بیداری اسلامی و حتی جنبش وال استریت الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار تبریز حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای را از اصلی ترین پیروزی، فارغ از هر نتیجه شمارش آرا دانست و افزود: مردم با بصیرت ایران با حضور آگاهانه ی خود، تمامی ترفندهای دشمنان را خنثی و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند بست

چمنی بر رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات مجلس تاکید کرد و با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت: امیدواریم در جریان تبلیغات انتخاباتی شاهد عمل به اخلاق از سوی کاندیداها و عمل به رهنمودهای رهبری باشیم.

وی با اشاره به مراحل ‌نام نویسی و برگزاری انتخابات یادآور شد: همزمان با آغاز ثبت‌نام، مراحل مختلف در زمان‌بندی مشخص اجرا شده که در همین راستا روز گذشته اسامی قطعی به وزارت کشور ابلاغ شد و این اسامی به فرمانداری‌ها ارسال می‌شود./935/پ202/س
ارسال نظرات