۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۵۷۷
امام جمعه موقت کوت عبدالله:

ملت ایران هر دست درازی را پاسخ کوبنده می دهد

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام جابریان در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله اهواز، پاسخ ملت ایران به هر تهدیدی را کوبنده عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين جابريان
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان امام جمعه موقت کوت عبدلله خوزستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به شیطنت های اخیر غرب در قبال ایران اظهار داشت: این سناریوی از پیش تعیین شده راه به جایی نمی برد.

وی در ادامه افزود: ما اهل جنگ نیستیم ، بلکه متنفر از این امریم اما اگر ملتی، دولتی و یا گروهی بخواهد به ایران اسلامی دست درازی کند به امید خدا و با عنایت حضرت ولی عصر(عج)دستش را قطع خواهیم کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به اسرائیل گفت: ای غده سرطانی تو و اربابان تو برای ملت ایران چیزی نیستید، شما که در مقابل حزب الله لبنان 33 روز توان مقاومت نداشتید و در 22 روز در مقابل مردم مظلوم غزه یارای ایستادگی نداشتید چگونه می خواهید در مقابل ملت استوار و با صلابت ایران بایستید.

وی تاکید کرد: ملت ما تجربه بزرگ دفاع مقدس را داراست، ایثار، از خودگذشتگی، ایستادگی، مقاومت و شهادت از خصوصیات بارز مردم ما است آیا می خواهید بااین ملت روبرو شوید؟!

نمی توانند ملت ما را از حقوق حقه خود قدمی و لحظه ای عقب برانند

امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان یادآور شد: امریکا به جای فرافکنی به فکر ملت بدبخت خود باشد، اسرائیل به جای تهدید ایران بهتر است در فکر راهپیمایی های یک میلیونی درون خود باشد، با این حرکت ها نمی توانند ملت ما را از حقوق حقه خود قدمی و لحظه ای عقب برانند.

حجت الاسلام جابریان آژانس بین المللی انرژی هسته ای و رییس آن آمانو را اسباب بازی در دست قدرت ها دانست و در ادامه اذعان داشت: با دم شیر و آتش و اتشفشان ملت ایران بازی نکنید که جواب محکمی می بینید.

وی با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در این ایام استان خوزستان شاهد صحنه ها و مراسم های بسیار بزرگ و با یاد ماندنی است، مراسم هایی با حضور صدها و هزاران نفر از مردم ولایت مدار خوزستان، جا دارد از آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مسئول فرهنگی دفتر ایشان تقدیر ویژه ای کنم که این برنامه ها را برای استان خوزستان آن هم با حضور ملا باسم و ملا جلیل کربلایی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فالی راه اندازی کردند.

نیازمند فرهنگ پایدار کتابخوانی هستیم

امام جمعه موقت کوت عبدالله همچنین به 24 آبان ماه سالروز رحلت علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از دردها و دغدغه های مقام معظم رهبری موضوع کتاب در کشور است، همه ما باید به سمت فرهنگی پایدار در این زمینه حرکت کنیم،بدانیم که اسلام عزیزو به ویژه شیعه بودن توام با علم و دانش است و سزاوار نیست که مردم ما به تبعیت از امامان خود اهل علم نباشند./945/پ202/ص
ارسال نظرات