۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۲۹۸
در آستانه سالروز سفر رهبر به قم؛

مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به مقام معظم رهبری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر قم مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به مقام معظم رهبری تحت عنوان حریم دوست برگزار می شود.
سالروز ورود رهبري به قم



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، سلمان رمضانی با اشاره به سفر پرخیر وبرکت مقام معظم رهبری به شهر قم در سال گذشته تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای گرامی داشت سالروز سفر مقام معظم رهبری مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته به مقام معظم رهبری را برگزار می کند.

وی افزود: عموم علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه که تحت عنوان حریم دوست برگزار می شود تا تاریخ 27 مهرماه سال جاری فرصت دارند تا خاطرات و دل نوشته های خود را به نشانی اینترنتی www.mehrehozeh.ir ارسال کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی واموربین الملل دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: به 10 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوائز نفیسی از طرف اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اهداء می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت سایت مهر حوزه که سال گذشته به همت دفتر تبلیغات اسلامی و در آستانه سفر مقام معظم رهبری به شهر قم راه اندازی گردیده است، گفت: این سایت شامل بخش های مختلفی همچون زندگی‌نامه؛ خاطرات رهبری، شعراء و رهبری؛ رهبری از منظر دیگران، ویژه‌نامه 20 امین سالگرد رهبری، کاوش در بیانات رهبری، تحول مثبت استقلال حوزه، رابطه حوزه و نظام، هنر و حوزه، صدور انقلاب، توجه به علوم عقلی، علوم انسانی رایج، نظام رفتاری و اخلاقی حوزه است.

رمضانی اضافه کرد: کلام خورشید، کتب، پیام‌ها، گزیده دروس مقام معظم رهبری، کتاب‌شناسی، معرفی نرم افزار، رهبری و تحول حوزه، سخرانی‌های مرتبط، تحلیل مفهومی، تحول درحوزه، بررسی پرونده تحول حوزه، تاریخچه تحول در حوزه، دیدگاه‌ نخبگان درمورد تحول‌درحوزه، کتاب تحول و بالندگی حوزه، پیوند حوزه و رهبری، رهبری از دیدگاه مراجع، رهبری از دیدگاه نخبگان حوزه و یا مبلغان، دیدار با خبرگان رهبری، دیدار با مسئولین دفتر تبلیغات از دیگر بخش های این سایت است.

وی بیان داشت: اندیشه ولایت فقیه، مبانی ولایت فقیه، دیدگاه علما و مراجع، مقالات مرتبط، کتب مرتبط، نواها-نماها و تصاویر شخصی رهبری، رهبری و حوزه در کنار تصاویر استقبال مردم قم و گزیده فیلم و صوت از دیگر بخش هایی است که درسایت مهر حوزه به چشم می خورد. /916/د102/ع

ارسال نظرات