۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۷۰۴
رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان:

مقاومت و جهاد تنها راه بازپس گیری فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان تنها راه بازپس گیری فلسطین را مقاومت و جهاد دانست و ناکامی را سرانجام سایر رویکردها برشمرد.
شيخ احمد قطان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، امروز به مناسبت روز جهانی قدس و پیروزی الاهی مقاومت در تابستان 2006 در برابر رژیم صهیونیستی، نشستی سیاسی با حضور تنی چند از نمایندگان پیشین لبنان و برخی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی لبنان ترتیب داد.

شیخ احمد قطان، رییس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان در این نشست، مقاومت و جهاد را تنها راه بازپس گیری فلسطین دانست و تاکید کرد: به مرور زمان ثابت شده است که دیگر رویکردها از جمله مذاکرات و صدور قطعنامه هایی که در راستای منافع صهیونیستی و امتیاز دادن به این رژیم در برابر اعراب و مسلمانان بودند، سرانجامی جز ناکامی ندارند.

وی کسانی را که حاضر به کوتاه آمدن در خصوص مساله فلسطین و کنار گذاشتن آن هستند، دور از اسلام و عقاید اسلامی دانست و تصریح کرد: جنگ تابستان 2006 نه تنها مقاومت بلکه سرتاسر لبنان را هدف قرار داده بود.

از سوی دیگر، سید فیصل، مسؤول بخش فرهنگی حزب الله نیز هدف از دخالت جویی های آمریکا در جهان عربی و اسلامی و به ویژه در مرحله اخیر را تجزیه کشورهای عربی و اسلامی و ایجاد شکاف میان آنها دانست و گفت: آمریکا می خواهد ملت های جهان عربی و اسلامی را به جان یکدیگر بیاندازد./981/ب902/گ
ارسال نظرات