۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۴۸۴
حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری:

همه حرکت‌های منطقه به سوی تشکیل امت واحده رقم خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: به زودی جهان اسلام به پیکری واحد تبدیل خواهد شد و همه حرکت‌های منطقه به سوی محو سران جبهه استکبار، وابستگان آن و رژیم نامشروع اسراییل خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين صفايي بوشهري


حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا روز قدس را هدیه‌ای از سوی امام راحل خواند و با اشاره به هدایت‌های مقام معظم رهبری در بصیرت‌افزایی ملت‌های منطقه گفت: به زودی جهان اسلام به پیکری واحد تبدیل خواهد شد و همه حرکت‌های منطقه به سوی محو سران جبهه استکبار، وابستگان آن و رژیم نامشروع اسرائیل خواهد بود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، راهپیمایی امسال را دارای اهمیت خواند و تصریح کرد: روز قدس روز به خود آمدن مسلمانان و هراس استکبار جهانی است، مردم منطقه با اتحاد و شعار واحد و با هدف نابودی رژیم صهیونیستی گام به عرصه گذاشته و تا پیروزی دست از مقاومت بر نخواهند داشت.

وی همچنین خاطر‌نشان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان نماد بیداری، بصیرت و حرکت هماهنگ مسلمین با شعار وحدت در سایه ولایت برای محو جبهه اسلام ستیزی و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر کمک به مردم مسلمان سومالی را یک عمل اسلامی و انسانی خواند و یاد‌آور شد: حمایت از مردم در مواقع ضروری وظیفه‌ای همگانی است؛ از این رو استفاده از وجوهات شرعی برای کمک به مردم قحطی زده سومالی و رفع نیاز آنها یک اصل مسلم فقهی است.

وی قحطی و عقب افتادگی مردم آفریقا را محصول استعمار مستکبران جهان دانست و اظهار کرد: با دقت و ریشه یابی سیاسی مشخص می‌شود که فقر و قحطی مردم آفریقا حاصل توطئه‌‌های استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار است و این مسأله باید برای تمامی جهانیان آشکار شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری معنویت را سبب پیروزی اسلام در زمینه‌های مختلف مخصوصا در جنگ تحمیلی خواند و گفت: اکنون که تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن روح معنویت در عرصه فردی و اجتماعی است، اگر متولیان امر چاره اندیشی نکنند دشمن با پروژه معنویت علیه معنویت جوانان را به دنبال عرفان‌های کاذب و مسیرهای منحرف خواهند کشاند./927/ت302/س

ارسال نظرات