۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۴۳۰
حجت الاسلام آشتیانی:

موج بیداری اسلامی و سقوط فرعون مصر اسرائیل را هراسان کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، موج بیداری اسلامی و به ویژه سقوط دیکتاتور و فرعون مصر که حامی جدی این رژیم صهیونیستی به شمار می رفت، را عامل هراس و نگرانی این رژیم دانست.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم و عضو جامعه مدرسین شامگاه چهارشنبه در همایش انجمن های اسلامی استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به روز جهانی قدس، خواستار حضور همه جانبه و حماسی مردم در راهپیمایی این روز شد.

وی تاکید کرد: با توجه به موج بیداری در کشورهای مختلف اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باید پرشورتر و منجسم تر از گذشته باشد و ان شاءالله ملت ایران در این روز بار دیگر با حضور حماسی خود ضمن اعلام حمایت از آرمان های امام، انقلاب و رهبری و دفاع از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نشان خواهند داد.

وی روز قدس را یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: با نامگذاری این روز از سوی امام راحل ملت ایران هر ساله در روز جهانی قدس در تظاهرات حضور می یابند و به فرمان ایشان لبیک می گویند.

حجت الاسلام آشتیانی تاکید کرد: بعد از گذشت سی و دو سال از انقلاب اسلامی و حضور هر ساله مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب اسرائیل از موج بیداری اسلامی و به ویژه تحولات مصر هراسان شده است و بعد از سقوط دیکتاتور مصر روز قدس برای نخستین بار در این کشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: بر اثر بیداری ملت لیبی و مقاومت جانانه آنان، قذافی دیکتاتور خبیث لیبی سقوط کرد، در کشورهای دیگر از جمله بحرین نیز تحولاتی در حال رخ دادن است که امیدواریم با استقامت مردم به نتیجه مطلوب نیز ختم شود.

نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی روز قدس را روز انسجام امت اسلام در برابر استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: ملت ایران در آخرین جمعه از ماه مبارک اسلام با حضور همه جانبه خود در راهپیمایی به مردم فلسطین پیام خواهند داد که در کنار آنها هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انجمن های اسلامی همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزش ها بودند و اگر این انجمن ها نبودند با توجه به توطئه های دشمنان و بدخواهان معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار ما بود.

حجت الاسلام آشتیانی بیان داشت: این انجمن ها در پیروزی، تداوم و حفظ انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی نیز نقش اساسی داشتند و بعد از انقلاب اسلامی نیز با درایت و تدبیر عمل نقش خود را به درستی ایفا کرده اند و در حال حاضر نیز باید به دقت اوضاع و تحولات را رصد کنند.

وی با اشاره به برملا شدن ماهیت جریان انحرافی و فتنه در کشور، از چاپ و انتشار ویژه نامه خاتون به شدت انتقاد کرد و با اشاره به تلاش و برنامه ریزی جریان انحرافی برای جلب نظر و جذب آرای خاکستری تاکید کرد: باید در مقابل این جریان هوشیار بود.

حجت الاسلام آشتیانی گفت: مجله خاتون مربوط به این چند روز نیست، بلکه چندین ماه برای آن کار شده است و متاسفانه در این ویژه نامه چادر و رنگ مشکی را زیر سؤال برده اند و این مساله را سوغات غرب دانسته اند.

وی ادامه داد: در اسلام پوشش جلباب داریم از سویی دیگر باید توجه داشت که چادر، حجاب برتر است و عامل مصونیت زن به شمار می رود.

حجت الاسلام آشتیانی بیان داشت: در یک صفحه از ویژه نامه خاتون به نوعی حدیث معروف پیامبر مبنی بر اینکه کسی که ازدواج کند نصف دین او کامل می شود به سخریه گرفته شده و به پیامبر اهانت شده است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات