۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۷۵۹
امام جمعه مرند:

خیابان‌های انگلیس تجلی‌گاه نقض حقوق بشر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند گفت: حقوق بشری که غرب همواره سنگ آن را بر سینه می زند و ایران را متهم به نقض قوانین بشری می کرد، امروز در خیابان های انگلیس تجلی یافته است.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند، امروز در جمع مردم این شهر در مسجد جامع مرند اظهار داشت: حقوق بشری که غرب همواره سنگ آن را بر سینه می زند و ایران را متهم به نقض قوانین بشری می کرد، امروز در خیابان های انگلیس تجلی یافته است.

وی با بیان این‌که معنای حقوق بشر در غرب در حقیقت حفظ منافع مستکبران و استعمارگران است، خاطر‌نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حکومت‌داری بر پایه اصول اسلامی را به کشورهای جهان معرفی کرد که امروز پس از 32 سال شاهد وقوع انقلاب‌هایی از جنس انقلاب اسلامی ایران هستیم.

حجت الاسلام نعمت زاده ولایت فقیه را رکن اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و گفت: مردم سالاری دینی و عدالت اجتماعی تنها در سایه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب تحقق خواهد یافت.

امام جمعه مرند ادامه داد: همراهی مردم و مسؤولان در تحقق منویات ولایت فقیه شرایط مناسبی برای استقرار جهانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود آورده است، چنان که ایران اسلامی به الگویی ماندگار برای ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه منطقه تبدیل شده است.

وی رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای را از عوامل مهم بالندگی و پویایی دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی تنها با حفظ وحدت و یکپارچگی نمی‌توان اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام نعمت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جلب اعتماد عمومی مردم از سوی مسؤولان نظام شد و گفت: مردم سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و مدیران نباید خود را تافته جدا بافته از ملت بدانند، چراکه اگر ایثارگری‌های این مردم نبود مدیران صاحب آن سمت و میز نبودند.

امام جمعه مرند در پایان با تأکید بر توجه دولت به مطالبات بحق مردم افزود: مردم اهالی متدین شهرستان مرند انتظار دارند که دولت خدمتگزار با بررسی مجدد مشکلات این شهرستان، اقدامات مؤثری در توسعه و آبادانی این شهر دشته باشد./935/پ202/س
ارسال نظرات