۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۳۹۲

نمایندگان جمعیت الوفاق از زندان های آل خلیفه آزاد شدند

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان فراکسیون الوفاق، روز گذشته از زندان های آل خلیفه آزاد و با استقبال شدید مردم مواجه شدند.
مطر المطر و جواد فيروز نمايندگان جمعيت الوفاق بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، جواد فیروز و مطر ابراهیم المطر دو نماینده فراکسیون الوفاق، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه، روز گذشته از زندان آزاد شدند.

این دو نماینده مستعفی پارلمان بحرین به دلیل اعتراض به سیاست های سرکوب گرایانه آل خلیفه و کشتار شهروندان این کشور بازداشت شدند.

جمعیت الوفاق اسلامی بارها نسبت به وضعیت مبهم این دو نماینده ابراز نگرانی کرده و از مقامات بحرینی خواستند تا مکان بازداشت آنان را اعلام کنند.

آزادی این دو نماینده شیعه با استقبال شدید مردم مواجه شد، به طوری که شهروندان بحرینی با حضور در خیابان ها به ابراز شادی پرداختند.

مطر ابراهیم المطر پس از آزادی در گفت وگو با الجزیره نت تاکید کرد که در وضعیت جسمانی خوبی بسر می برد، ولی نسبت به آینده خود بی اطلاع است و احتمال محاکمه وی در آینده وجود دارد.

از سوی دیگر، محمد التاجر، وکیل مدافع رهبران انتفاضه بحرین که در ماه های گذشته بازداشت شده بود نیز از زندان های آل خلیفه آزاد شد.

شورای اسلامی علمای بحرین در پیامی، آزادی بازداشت شدگان خصوصا نمایندگان الوفاق بحرین را به خانواده ها و همه ملت بحرین تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همه زندانیان در آینده ای نزدیک از زندان های آل خلیفه آزاد شوند./980/ب902/گ
ارسال نظرات