۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۴۰۲
مسؤول موسسه طلایه‌داران:

ده هزار خادم فرهنگی در موسسه طلایه‌داران فعالیت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول موسسه طلایه داران نور آفاق اظهار داشت: با بهره‌گیری از فرصت اردوهای راهیان‌نور، شبکه امتداد با پشتیبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس از سوی این مؤسسه از سال 1384 طراحی و اجرا شد و اکنون دارای حدود 800 هزار عضو است.
موسسه طلايه داران


داود صالحی، مسؤول مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: موسسه طلایه داران با همکاری و کار شماری از طلاب تاکنون موفق به طراحی و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی شده است.

وی با اشاره به طراحی و اجرای شبکه فرهنگی امتداد در کشور بیان داشت: با بهره‌گیری از فرصت اردوهای راهیان‌نور و به منظور تداوم ارتباط با زائران راهیان‌نور شبکه امتداد با پشتیبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس توسط مؤسسه از سال 1384 طراحی و اجرا شد که اکنون دارای حدود 800.000 نفر عضو می‌باشد.

وی در تشریح فعالیت شبکه فرهنگی امتداد اظهار داشت: انتشار ماهنامه امتداد که پر مخاطب‌ترین نشریه فرهنگ پایداری است، راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی امتداد، سامانه پیامک بی‌سیم‌چی، مجله گویای امتداد و پیک امتداد که سامانه ارتباط مکتوب با مخاطبان است از فعالیت‌های ذیل شبکه گسترده امتداد است.

صالحی اظهار داشت: فعالیت‌های مؤسسه را حدود ده هزار نفر از طلاب و دانشجویان بسیجی انجام می‌دهند و تداوم ارتباط با اعضا در قالب عناوین مختلف شامل برگزاری اردو، ارتباط مجازی و آموزش انجام می شود.

وی در تشریح فعالیت های موسسه طلایه داران در مناطق جنگی کشور گفت: در این راستا می‌توان به تولید سالانه بیش از یک میلیون بسته فرهنگی، حضور در تمامی ورودی‌های استان خوزستان و آمارگیری با جدیدترین متدهای علمی و فناوری و ارائه بسته‌ فرهنگی به زائران راهیان‌نور، برقراری ایستگاه‌های تداوم ارتباط در یادمان‌ها و ارتباط با زائران و ارائه هدایای فردی به زائران طی سالیان گذشته اشاره کرد.

وی بیان داشت: طراحی فرهنگی و اداره و خادمی یادمان‌های دفاع‌مقدس، طراحی فرهنگی و اداره امور فرهنگی و اجرایی 8 یادمان جنوب کشور، طرح تربیتی فرهنگی دانشجویان دانشگاه افسری آجا در سال‌های 1385 و 1386 با استقرار تیم فرهنگی شامل طلاب و روحانیون مجرب و جوان و فعال در یک دوره 8 هفته‌ای و برگزاری برنامه‌های مختلف و تأثیرگذار مثل اردوهای قم، دیدار با علما، اردوهای سیاحتی، جلسات مختلف معرفتی و فرهنگی از فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی موسسه طلایه داران نور آفاق است. /909/ت302/ع

ارسال نظرات