۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۱۰۲

نرم افزار ولایت در تبریز رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار ولایت به مناسبت بیست و سومین سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی در تبریز رونمایی شد.
ولايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمسعود نقیب، مدیر اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار ولایت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نرم افزار به مناسبت بیست و سومین سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نرم افزار در قالب چهار لوح فشرده مجموعه با حجم 14 گیگابایت حاوی مجموعه بیانات، پیام ها، نامه ها و مشروح دیدارهای مقام معظم رهبری به صورت چندرسانه ای است.

نقیب با بیان اینکه این نرم افزار دارای 230 هزار و 40 فایل فیلم، صوت، عکس و متن می باشد، ادامه داد: نرم افزار ولایت شامل منویات و تصاویر رهبر فرزانه انقلاب از سال 1363 تا پیام نوروزی سال 90 است که برای استفاده در مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه و مراکز تحقیقی پژوهشی ارائه خواهد شد.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور با تشریح ویژگی های این نرم افزار چندرسانه ای اظهار داشت: امروز رسالت همگان تبیین افکار و اندیشه های متعالی رهبر فرزانه انقلاب در سطوح مختلف ملی و بین المللی است، چراکه ولایت فقیه ضامن تداوم آرمان های انقلاب اسلامی می باشد.

نقیب با تاکید بر بهره مندی از راهکارهای فرهنگی و هنری در تبلیغ مبانی ارزشمند دینی اظهار داشت: ولایت فقیه حق حیات بر گردن ملت ایران دارد، از این رو هر فرد در هر جایگاهی که هست، بایستی دین خود نسبت به رهبری را ادا کند.

وی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه اسناد و تصاویر انقلاب اسلامی در تبریز گفت: این نمایشگاه با محوریت مبارزات روحانیت به ویژه امام راحل در دوران قبل از انقلاب اسلامی گشایش یافته که تا پایان خرداد جهت بازدید عموم علاقه‌مندان دائر است.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور ادامه داد: این نمایشگاه دارای تصاویری ناب و منتشر نشده از امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب می باشد که عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه می توانند در ساعات اداری به محل این مرکز واقع در تبریز خیابان ارتش جنوبی نرسیده به میدان ساعت مراجعه کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات