۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۰۳۵

طرح تحقیقات تابستانی طلاب بناب آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طرح تحقیقات تابستانی طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب همزمان با پایان‌یافتن امتحانات پایان سال تحصیلی آغاز خواهد شد.
تحقيق طلاب تحقيق حوزه علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طرح تحقیقات تابستانی طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با اتمام امتحانات پایان سال تحصیلی و از اواسط فصل تابستان آغاز خواهد شد.

این طرح هر ساله، در راستای کاربردی کردن دروس برنامه ‌ای، ویژه طلاب پایه های اول، دوم و سوم برگزار می‌ شود که طی آن طلاب فعالیت‌های پژوهشی متنوعی را در عرصه ادبیات و منطق انجام می ‌دهند و با ارائه مقاله و تشکیل کارگروه‌های تخصصی، به جمع‌بندی و نظام‌‌مند‌کردن مسائل این دو علم که در سال گذشته فرا گرفته اند، می‌پردازند.

بنا به گزارش خبرنگار رسا، طرح تحقیقات تابستانی طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب فضایی مناسب جهت مباحثه طلاب و همچنین آشنایی آنان با فضای مجازی و سایبر و برگزاری کارگاه‌های منطق و ادبیات خواهد بود.

طلاب علوم دینی که در طول دوره از حضور شبانه روزی استادان خود در حوزه بهره مند خواهند بود، در کارگروه‌ های پژوهشی به جمع‌بندی و نظام‌‌مند کردن مسائل علمی و تحقیقی خود خواهند پرداخت و در کنار حلقه‌های علمی، در سلسله نشست‌‌های جریان‌شناسی برای آشنایی با جریان‌های فکری و فرهنگی شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، این طرح اواسط تیر ماه سال‌جاری با حضور طلاب پایه‌های اول، دوم و سوم آغاز و اواخر ماه مبارک رمضان با برگزاری آزمونی به کار خود پایان خواهد داد./935/پ203/س
ارسال نظرات