۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۸۱۷
با حضور امام جمعه موقت تهران؛

مراسم پایان سال تحصیلی حوزه علمیه بناب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم پایان سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی برگزار شد.
حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، مراسم پایان سال تحصیلی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام جمعه تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید باقری بنابی، تولیت حوزه های علمیه بناب در سخنانی با تقدیر از تلاش یک ساله طلاب و اساتید این مرکز علوم اسلامی خاطر‌نشان کرد: سربازی امام زمان(عج) توفیق و لیاقتی است که شامل حال طلاب علوم دینی شده است.

وی با تاکید بر تداوم مطالعات درسی و جنبی طلاب در طول تابستان خاطر‌نشان کرد: پایان سال تحصیلی به معنای پایان دروس حوزوی نیست؛ از این رو طلاب بایستی برای آمادگی بهتر در سال تحصیلی آینده از فرصت سه ماهه تابستان نهایت استفاده را داشته باشند.

تولیت حوزه های علمیه بناب ساده زیستی و قناعت را سبب گرایش مردم به روحانیان و ایجاد ارتباط صمیمی با مبلغان و حوزویان دانست و اظهار داشت: تک تک مبلغان و روحانیان به عنوان مرزبانان عقیدتی مردم در قبال هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان مسؤول هستند.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ادامه داد: طلاب حوزه‌های علمیه نباید تنها به دروس حوزوی اکتفا کنند، چراکه دشمنان از هر کمبود و نقطه ضعفی برای ضربه به اسلام استفاده می کند.

گفتنی است، هم اکنون بیش از 400 طلبه در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب در 9 پایه تحصیلی مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی هستند.

قابل ذکر است، مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه بناب همرمان با نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) در مصلای اعظم این شهر برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات