۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۷۱۹
امام جمعه بهبهان:

پیوند مردم با ولایت فقیه عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان خوزستان، تبعیت از ولایت فقیه را بهترین راه جلوگیری از ایجاد انحراف در انقلاب عنوان و پیوند مردم با ولایت فقیه را عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان
حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بانوان و مداحان در روز میلاد حضرت زهرا(س)، بیان داشت: انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت که دو الگوی منحط، مادی، ضد دینی و ضد بشری شرق و غرب در دنیا حاکم بود و انقلاب اسلامی بدون وابستگی به این دو الگو، الگوی مترقی الهی و انسانی که جوامع را به اوج تعالی می رساند، در جهان مطرح نمود.

وی رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری را بر هم زننده معادلات حاکم بر دنیای امروز خواند و ابراز داشت: به لطف پروردگار و به برکت مکتب اهل بیت(ع)، رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین حضور موثر مردم در صحنه، نظام اسلامی ایران توانست معادلات حاکم بر دنیای امروز را بر هم زده و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) را در دنیا ترویج نماید.

حجت الاسلام سلیمانی، ادامه داد: باید با ایمان به خدا، ایستادگی و مقاومت از انحراف در خط مستقیم و شعارها و اهداف انقلاب جلوگیری کنیم و با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری باید با هوشیاری کامل در صحنه حاضر باشیم؛ چراکه آرمان ها و ارزش های حضرت امام خمینی(ره) فروشی نیست، که برای خیانت به این آرمان ها با استکبار جهانی معامله کنیم.

وی، تبعیت از ولایت فقیه را بهترین راه جلوگیری از ایجاد انحراف در انقلاب عنوان کرد و گفت: قرار گرفتن در مسیر امام راحل و تبعیت کامل از ولایت فقیه بهترین راه جلوگیری از جریان انحرافی در انقلاب است و در سی و سه سال گذشته نیز پیوند مردم با ولایت فقیه عامل اصلی حفظ انقلاب بوده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان، حرکت کردن جلوتر از ولایت فقیه را باطل و غیر مشروع خواند و با تأکید بر این که هر فکر، قدم و قلمی که ضد ولایت فقیه و آرمان های امام خمینی(ره) در حرکت باشد بوسیله مردم انقلابی ایران نابود خواهد شد.

وی به تبین جمله امام خمینی(ره) مبنی بر «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» پرداخت و بیان داشت: برای همه مردم جهان اعم از ایرانی، آسیایی، آمریکایی و اروپایی به اثبات رسیده است که عامل و محور اصلی حفظ و جاودانگی ارزش های حضرت امام خمینی در طول سی سال توطئه و فتنه های دشمنان کینه توز چیزی جزء ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران نبوده است.

امام جمعه بهبهان، با بیان این که اقتدار علمی، جهادی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) در برابر فتنه ها و تهدیدهای دشمنان ستودنی بود، اظهار داشت: ایشان با قاطعیت و صلابت خود صدای « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند را بکند» را در سراسر جهان طنین انداز کرد و امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی به تحلیل های امام خمینی(ره) مبنی بر خیزش های ملت های مسلمان علیه حکومت های ظالم منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: سی سال قبل حضرت امام خمینی(ره) به جهانیان اعلام کردند که خاورمیانه باید پوشش خود را از ظلم و فاسد تغییر بدهد و به خاورمیانه ای کاملا اسلامی در سطح جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام سلیمانی به نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف رییس جمهور وقت روسیه اشاره و تصریح کرد: نامه تاریخی و بزرگ امام خمینی(ره) به رییس جمهور روسیه دارای همه اسلوب و مهارت های سیاسی، اخلاقی، فرهنگی و دینی برای زندگانی کسی که بخواهد در بالاترین سطح معنوی زندگی کند، بود./9461/ت302/ص
ارسال نظرات