۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶
از سوی حوزه علمیه خراسان؛

اردوی زیارتی فرزندان روح الله، سربازان بقیت الله برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان از برگزاری اردوی فرهنگی، زیارتی فرزندان روح الله، سربازان بقیت الله ویژه طلاب برادر این حوزه خبر داد.
اردوي فرزندان روح الله، سربازان بقيه الله
حجت الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از اظهار داشت: دفتر فرهنگی و تربیتی این حوزه به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، اردوی فرهنگی، زیارتی را با عنوان «فرزندان روح الله، سربازان بقیت الله» برگزار می کند.

وی با بیان این که این اردو در سال گذشته نیز برگزار شده بود، ادامه داد: اساتید، مسئولان آموزش، مدیران، ممتازان تحصیلی و ایثارگران برای سفر به حرم مطهر امام خمینی(ره) در اولویت خواهند بود.

حجت الاسلام رمضانی ظرفیت شرکت در این اردو را 160 نفر عنوان کرد و یادآور شد: به دلیل محدودیت در اعزام افراد، اولویت با طلابی است که سال گذشته در این اردو شرکت نکرده و همچنین زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان این‌که این اردو از 12 خرداد‌ماه برگزار می‌شود، بیان داشت: علاقه‌مندان می توانند جهت نام نویسی تا پنجم خرداد ماه به دفتر فرهنگی، تربیتی حوزه علمیه خراسان واقع در مرکز مدیریت این حوزه مراجعه کنند.

مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 2008450 و 2008406 تماس گیرند./934/پ203/س
ارسال نظرات