۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۱۶۶
امام جمعه بهبهان:

تعمیق باورهای اعتقادی جوانان بر عهده روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان اظهار داشت: تعمیق باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان در هیأت‌های مذهبی مورد توجه قرار گیرد.
طلاب و جوانان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، ظهر امروز در جمع مسؤولان هیأت‌های مذهبی این شهرستان، با تقدیر از برنامه‌های برگزار شده در ایام سوگواری فاطمیه اظهار داشت: اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بزرگ‌ترین سرمایه انسان در تقرب به خدا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان در ادامه سخنان خود، خاطرنشان کرد: باید بهترین شیوه‌های صحیح شناخت معارف اهل‌بیت(ع) و تأسی از رفتار عملی اهل‌بیت در راستای فلاح، رستگاری و کمال در جامعه به‌کار گرفته شود.

امام جمعه بهبهان، با اشاره به این که در جامعه اسلامی محوریت نظام، ولایت‌فقیه است، ابراز داشت: مجالس اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) باید در راستای تبیین جایگاه ولایت‌فقیه برای نسل جوان اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

این استاد حوزه علمیه، با اشاره به جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان تصریح کرد: دشمن همه شیوه‌های تبلیغی را در به انحراف کشیدن نسل جوان به‌کار بسته است؛ دشمنان همچنین در راستای القای شبهات به نسل جوان از تمام روش‌های ممکن استفاده می‌کنند.

امام جمعه بهبهان با بیان این که مجالس اهل‌بیت و هیأت‌های مذهبی باید با تقویت باورهای دینی و اعتقادی جامعه به‌ویژه نسل جوان پاسخگوی رفع شبهات نیز باشند، ابراز داشت: روحانیان، متولیان امور فرهنگی و هیأت‌های مذهبی باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت جوانان در راستای تعمیق باورهای دینی نسل سوم انقلاب گام بردارند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان افزود: در راستای خنثی‌کردن این هجمه‌ها نیز تاکنون برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در راستای برگزاری نشست‌های تخصصی، سخنرانی‌های روحانیون در آیین‌های مختلف و ... انجام شده است؛ مسؤولان باید نسبت به سرمایه‌گذاری در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان توجه بیشتری داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان، اقدامات انجام شده در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان را مطلوب خواند و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های اهل‌بیت برای نسل جوان گام‌های بلندتری برداریم.

امام جمعه بهبهان جوانان منطقه را ولایی، ارزشی و توانمند دانست و تصریح کرد: جوانان باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و کاربردی و الگوگیری از ائمه اطهار به سمت تعالی و پیشرفت هدایت شوند؛ برنامه‌های هیأت‌های مذهبی در آیین‌های مختلف با هدف تعمیق باورهای دینی مردم به ویژه نسل جوان برگزار شود./9455/پ202/س
ارسال نظرات