۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۷۲۵
امام جمعه بناب:

بدون رهنمود‌های امام و رهبری بیداری اسلامی محقق نمی‌شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب با بیان این‌که بیداری مسلمانان جهان به یقین بدون رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب محقق نمی‌شد، گفت: ولایت منشأ خیر و برکت برای جامعه اسلامی است.
امام جمعه  بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: بیداری مسلمانان جهان به یقین بدون رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب محقق نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز دنیای کفر مقابل اسلام قرار گرفته، از این رو نباید به هیچ عنوان برای دفاع از ارزش‌های دینی و شیعی کوتاه آمد، دشمن نیز از همین روحیه شهادت طلبی و حق خواهی امت اسلامی هراس دارد.

حجت الاسلام بنابی با تاکید بر اتحاد و همدلی انقلابیون کشورهای مختلف اسلامی خاطر‌نشان کرد: دشمنان درصدد تفرقه افکنی و شایعه‌سازی میان گروه‌های مختلف جهادی و انقلابی است.

امام جمعه بناب در ادامه ولایت را منشأ خیر و برکت برای جامعه اسلامی دانست و گفت: افراط و تفریط در طی مسیر ولایت عامل انحراف خواهد بود، نباید منویات رهبری نظام را تفسیر به رأی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب به نام « جهاد اقتصادی» اظهار داشت: همت، تلاش و جهاد مختص قشر یا گروه خاصی نیست، هر کس به نوبه خود در قبال توصیه های رهبری نظام مسؤول است.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که جهاد اقتصادی بار دینی و ارزشی دارد، افزود: امروز در تمام امور به ویژه بخش اقتصاد، نیازمند اعتدال و تعالی هستیم، سال جهاد اقتصادی فرصتی برای جبران عقب ماندگی های قبل است./935/پ202/س
ارسال نظرات