۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۱۰۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر:

جهاد اقتصادی همراه با جهاد فرهنگی موجب تعالی کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به این که نظام سلطه در سه دهه اخیر همه تلاش خود را برای ضربه زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است، ادامه داد: تحریم های متعدد اقتصادی یکی از مهم ترین حربه های دشمنان در مقابله با نظام بوده است.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر


حجت‌الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید را سبب توسعه و تعالی کشور دانست و افزود: اگر مسؤولان از ظرفیت‌های معنوی، انسانی و فرهنگی کشور به درستی استفاده کنند، جهاد همه جانبه برکات زیادی را نصیب این مرز و بوم می‌کند.

وی بیان داشت: در طول تاریخ معاصر نیز امام راحل در مورد سازندگی از این استعاره استفاده می‌کنند و جهاد را وارد صحنه‌های سازندگی کردند که در این راستا پیشرفت های عظیمی نصیب کشور شد و باید اکنون نیز با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای جهاد اقتصادی حرکت کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به این که نظام سلطه در سه دهه اخیر همه تلاش خود را برای ضربه زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است، ادامه داد: تحریم های متعدد اقتصادی یکی از مهم ترین حربه های دشمنان در مقابله با نظام بوده است.

حجت الاسلام بابایی با بیان این که دشمنان با محدودیت های اقتصادی بر کشور تلاش کردند تا نارضایتی‌های عمومی را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: تلاش های همه جانبه مسؤولان و مردم همه توطئه ها و تحریم های اقتصادی دشمنان را خنثی کرد.

وی، جهاد اقتصادی را سبب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان در عرصه اقتصادی دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی تنها به تحریم های اقتصادی بر علیه کشورمان چشم دوخته اند که خوشبختانه در سال های اخیر با شکست های متعدد در این حوزه مواجه شده اند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر ادامه داد: تحریم های اقتصادی یکی از ترفندهای جدید دشمن در سال‌های اخیر برای ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه بوده است که باید با تلاش همه جانبه و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، با جهاد اقتصادی و پویایی در این راستا، این نقشه های شوم را از بین ببریم.

وی وحدت را از ضرورت های مهم در جهاد اقتصادی دانست که باید از سوی آحاد جامعه و مسؤولان عملیاتی شود، خاطر نشان کرد: تا زمانی که ما به سلاح محکم اتحاد و برادری در داخل مجهز باشیم، هیچ یک از برنامه های سوء دشمن کارساز نخواهد بود.

حجت الاسلام بابایی در ادامه با اشاره به حضور پررنگ روحانیت در صحنه‌های مختلف انقلاب بیان داشت: در جهاد اقتصادی نیز روحانیت وظیفه خطیری بر عهده دارد و باید با همه ظرفیت‌های خود وارد میدان شود و به تبیین صحیح این مسأله بپردازد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی دینی و معنوی در منابر در راستای جهاد اقتصادی و لزوم اجرای آن در جامعه از جمله مواردی است که روحانیت متعهد باید در این رابطه روشنگری کند./950/ت302/ع

ارسال نظرات